اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز هفته دولت صورت گرفت

افتتاح کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در رزن

در چهارمین روز هفته دولت، کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در شهرستان رزن افتتاح شد.

افتتاح کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری در رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان،در چهارمین روز هفته دولت کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری شهرستان رزن با حضور استاندار همدان، رئیس پارک علم و فناوری استان، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

استاندار همدان در آیین افتتاح کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری شهرستان رزن این مراکز را دنیایی از علم و نوآوری دانست.

 علی‌محمد آزاد اظهار داشت: این دفتر می‌تواند پرورش‌دهنده استعدادهای درخشان جوانان باشد و آینده کشور وابسته به مراکز رشد و شکوفایی است.

رئیس پارک علم و فناوری استان از وجود هشت مرکز رشد در سطح استان خبر داد و گفت: در چند نقطه از استان نیز به دنبال اخذ مجوز برای ایجاد مراکز رشد هستیم.

خسرو پیری ایجاد جنبش نرم‌افزاری را از مهم‌ترین اهداف ایجاد این مراکز بیان کرد و افزود: امیدواریم با ایجاد مراکز رشد و شکوفایی و حضور نیروهای جوان و خلاق جامعه، شاهد جنبش نرم‌افزاری در استان باشیم.

وی ابراز داشت: ایجاد خلاقیت و مهارت در نیروهای جوان، پرورش فعالیت‌های فناورانه و ارائه خدمات مشاوره‌ای برای پیاده سازی ایده‌های نو و شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی از مخترعین از جمله اهداف ایجاد این کانون‌هاست. 

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به فعالیت مناسب پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: 6 استان غربی و مرکزی زیر نظر پارک علم و فناوری استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: دبیرخانه منطقه 5 و دفتر مرجعیت مالکیت فکری کشور نیز به پارک علم و فناوری استان محول شده است.

پس از این مراسم استاندار همدان با اهداء گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد و با حضور در منزل شهیدان کتابی از خانواده این شهدا با اهداء یک جلد کلام الله مجید تقدیر به عمل آورد. 

در این مراسم نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدار کشور هستند، گفت: احترام و تجلیل از شهدا و خانواده آنان جزء بزرگ‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

عطاالله سلطانی‌صبور با بیان اینکه حفظ حرمت خانواده‌های شهدا تنها مسئله‌ای دینی نیست، اظهار داشت: این احترام یک ارزش ملی، مقاومتی و جهادی است.

وی تصریح کرد: کسی که به شهید و شهادت قداست قائل می‌شود به‌طور حتم ارزش‌های شهدا نیز برای او مهم خواهد بود.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هنوز در آغاز راه هستیم ، گفت: آرمان‌های شهید و شهادت در این زمان باید تبیین و به گفتمان جامعه تبدیل شود.

وی ابراز داشت: نقطه قوت ما فرهنگ ایثار و شهادت است که این فرهنگ دشمنان را به ترس انداخته است.

سلطانی‌صبور در پایان اذعان کرد: شهرستان رزن 467 شهید، 350 جانباز بالای 25 درصد، 900 جانباز زیر 25 درصد و 52 آزاده دارد.

انتهای پبام/89017/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول