اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

19 میلیارد تومان تملک دارایی به گرگان اختصاص یافت/ سهم گرگان افتتاح 220 پروژه در هفته دولت

فرماندار گرگان از رشد اعتبارات تملک دارایی این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‎های سرمایه‎ای در سال‌جاری 19 میلیارد تومان به شهرستان گرگان اختصاص یافته است.

19 میلیارد تومان تملک دارایی به گرگان اختصاص یافت/ سهم گرگان افتتاح 220 پروژه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی بعدازظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی شهرستان گرگان با اولویت تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام، بخش‎های الزام‎آور و اجتناب‎ناپذیر تخصیص یافت که این اعتبارات در حوزه پروژه‎های حوادثی و مصوبات سفر رئیس‎جمهور به گلستان است.

وی، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه نظام اسلامی برای مردم برشمرد و افزود: کار و تلاش خالصانه باید به عنوان سرلوحه کارکنان دولت قرار بگیرد، چراکه رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر به خاطر خدمت صادقانه آنها به مردم بوده است.

سهم گرگان افتتاح 220 پروژه در هفته دولت

فرماندار گرگان در خصوص تعداد پروژه‎های هفته دولت در شهرستان بیان داشت: در هفته دولت 220 پروژه با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان به بهره‎برداری خواهد رسید.

احمدی ادامه داد: تعداد 68 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 196 میلیارد و 871 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و بهره‎برداری می‎شود.

وی، میزان پروژه‎های اقتصادی شهرستان گرگان را 152 طرح عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد و 720 میلیون ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.

به گفته احمدی؛ پروژه‎های هفته دولت در شهرستان گرگان زمینه اشتغالزایی 387 نفر را فراهم می‎کند.

مسئولان از هیچ کوششی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دریغ نکنند

فرماندار گرگان با بیان اینکه دستگاه‎های اجرایی باید در جذب اعتبارات ملی کوشاتر شوند، تصریح کرد: مسئولان دستگاه‎ها باید با جذب اعتبارات زمینه بهره‎برداری پروژه‎ها و اولویت‎های شهرستان را فراهم کنند که این مهم با تخصیص اعتبارات امکان‎پذیر است.

احمدی در پایان با تأکید بر اینکه استفاده از امکانات رفاهی حق مردم است، اذعان کرد: همه مسئولان به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی موظف هستند تا از هیچ کوششی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دریغ نکنند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول