اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز هفته دولت

سه واحد مسکن ایتام در ماژان خوسف به بهره‌برداری رسید

در سومین روز از هفته دولت سه واحد مسکونی ایتام با حضور فرماندار خوسف و مسئولان کمیته امداد در بخش ماژان خوسف به بهره‌برداری رسید.

سه واحد مسکن ایتام در ماژان خوسف به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، عبدالرحیم لطفی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح مسکن ایتام روستای قیس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از سیاست‌های جدید کمیته امداد خوسف احداث مسکن امداد در مجاور خانه‌های مددجویان است.

وی از افتتاح سه واحد مسکن ایتام در بخش ماژان خوسف خبر داد و گفت: مبلغ هزینه شده هر واحد مسکن امداد 180 میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد خوسف با اشاره به زیربنای هر واحد مسکن ایتام یادآور شد: زیربنای این مسکن ایتام 60 متر مربع است.

لطفی مبلغ هزینه شده تسهیلات مسکن روستایی را 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین مبلغ مشارکت مددجو 60 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه مساعدت خیران در ساخت مسکن امداد روستای قیس‌آباد 15 میلیون ریال بوده است، گفت: خیران شهرستان خوسف همواره در کمک‌رسانی پیش‌قدم بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد خوسف سپرده‌گذاری بابت اقساط از طریق امداد را 40 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: مبلغ سپرده‌گذاری شده بعد از پرداخت اقساط به مددجویان پرداخت می‌شود.فعالیت‌های حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد خوسف از سال 91 تا 92 بوده است.

وی سپرده‌گذاری بابت اقساط مسکن ایتام را 10 واحد برشمرد و یادآور شد: مبلغ هزینه شده آن 155 میلیون ریال است. کمک‌ هزینه مسکن روستایی و شهری برای 13 واحد 71 میلیون ریال است.

لطفی از تعمیرات جزئی و کلی مسکن ایتام 107 واحد مسکن خبر داد و اظهار داشت: هزینه این تعداد واحد 329 میلیون و 898 هزار و 144 ریال بوده است.

وی اذعان داشت: برای تعداد 130 واحد مسکن امداد در روستای قیس‌آباد خوسف مبلغ 555 میلیون و 898 هزار و 144 ریال هزینه برآورد شده است.

انتهای پیام/69017/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول