اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین خبر داد

شرکت 254 دانش‌آموز دختر قزوینی در طرح ولایت

مسئول سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: طرح ولایت امسال با شرکت 254 دانش‌آموز دختر منتخب از مدارس سراسر استان قزوین برگزار شد.

شرکت 254 دانش‌آموز دختر قزوینی در طرح ولایت

محمدعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به افتتاح طرح ولایت دانش‌آموزی دختران اظهار کرد: این دوره پنج روزه در اردوگاه یانس‌آباد آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح ولایت امسال نیز با شرکت 254 دانش‌آموز منتخب از مدارس سراسر استان قزوین به صورت آموزشی در زمینه‌های معرفت و دین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان دانش‌آموزی قزوین اضافه کرد: کلاس‌های این دوره با موضوعات اعتقادی، احکام، تربیتی و تمرین برای تشکیل حلقه‌های صالحین در راستای مقابله با جنگ نرم و با محوریت بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان تشکیل می‌‌‌شود.

محمدی از 32 ساعت کلاس آموزشی در طرح ولایت دانش‌آموزی دختران خبر داد و گفت: در طول این دوره از مسئولان، مربیان منتخب حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه و استادان مجرب نواحی استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر کلاس‌های آموزشی محفل انس با قرآن کریم، تئاتر خیابانی، پخش فیلم و زیارت بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های فرهنگی این دوره طرح ولایت است.

مسئول سازمان دانش‌آموزی قزوین تقویت تعلق خاطر به انقلاب اسلامی را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: روایتگری هشت سال دفاع مقدس با حضور راویان و استادان مجرب برای آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ جبهه و آرمان‌های شهدا یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی این دوره است.

محمدی عنوان کرد: در پایان این دوره آموزشی آزمون کتبی از مباحث ارائه شده به دانش‌‌‌‌‌‌آموزان گرفته می‌شود و گواهینامه پایان دوره طرح ولایت به شرکت‌کننده‌ها داده می‌شود.

وی از برگزاری اختتامیه طرح ولایت دانش‌آموزی چهارشنبه ششم شهریور ماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خبر داد.

مسئول سازمان دانش‌آموزی استان قزوین ضمن قدردانی از تمام مسئولان سپاه و آموزش و پرورش در کمک به اجرای هرچه بهتر این طرح خواستار شد تمام مسئولان و معاونت‌های این دو مجموعه برای بالا بردن انگیزه دانش‌آموزان از محل برگزاری این طرح دیدن کنند.

انتهای پیام/77008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول