اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از کمبود امکانات در ساختمان پزشکان

حکایت بیمارانی که دردهایشان در ساختمان پزشکان بیشتر می‌شود

نبود امکانات مناسب از جمله سرویس بهداشتی و نیمکت مناسب در بسیاری از ساختمان‌های پزشکان موجب نارضایتی بیمارانی می‌شود که برای درمان دردهای خود به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند.

حکایت بیمارانی که دردهایشان در ساختمان پزشکان بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بسیاری از ساختمان‌های پزشکان در حالی احداث می‌شوند که از کمترین امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی و نیمکت مناسب برخوردار نیستند و بیماران به‌ویژه مبتلایان به بیماری دیابت، ‌افراد کهنسال و کودکان با حضور در این مکان‌ها دردی بر دردهایشان افزوده می‌شود.

یکی از شهروندان کرمانی که مدتی قبل به یک ساختمان پزشکان مراجعه کرده است به خبرنگار فارس گفت: جای تعجب و تأسف است که ساختمانی که به صورت تجاری و برای استفاده افراد زیادی احداث می‌شود، فاقد امکانات اولیه مانند دستشویی است.

نادر مسلمی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی باید نظارت بیشتر و دقیق‌تری را بر اماکن عمومی مانند ساختمان پزشکان داشته باشند تا این مراکز خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهند.

یک بانوی کرمانی هم که به همراه مادر بیمار خود به یک ساختمان پزشکان مراجعه کرده است در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بعضی از پزشکانی که در ساختمان پزشکان حضور دارند تعداد زیادی بیمار را مورد معاینه قرار می‌دهند اما این بیماران به علت نبود صندلی باید سرپا بایستند و این وضعیت غیرقابل تحمل است.

مریم ایزدی با اشاره به درآمد خوب پزشکان تصریح کرد: زمانی که یک پزشک بیماران بسیاری را معالجه می‌کند و پول زیادی هم به دست می‌آورد باید حداقل امکانات را هم برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم کند.

مدیر یکی از ساختمان پزشکان کرمان در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد نبود امکانات در این مکان اظهار داشت: ساختمان پزشکان ما در سال‌های ابتدایی فعالیت دارای سرویس بهداشتی بود اما با گذشت زمان این سرویس‌های بهداشتی خراب شدند.

صدرا موسوی با بیان این‌که هزینه تعمیر سرویس‌های بهداشتی باید از سوی پزشکان تامین شود، تصریح کرد: بعضی از پزشکان حتی حاضر به پرداخت هزینه شارژ ساختمان نیستند و آن وقت شما انتظار دارید که برای تعمیر سرویس‌های بهداشتی و یا تهیه نیمکت هزینه‌ای را پرداخت کنند.

به نظر می‌رسد، نبود نظارت مناسب از سوی دستگاه‌های نظارتی بر ساختمان‌های پزشکان و بی‌توجهی بعضی از پزشکان به نیازهای بیماران خود مهمترین عامل در ایجاد مشکل برای بیمارانی است که برای کاهش دردهای خود به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند بنابراین با انجام نظارت‌ کافی و مناسب و مسئول‌سازی پزشکان می‌توان به رفع مشکل بیماران در ساختمان پزشکان فاقد امکانات پرداخت.

===============

گزارش از مهسا حقانیت

===============

انتهای پیام/80019/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول