اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

درمان 3هزار بیمار میاندورودی توسط پزشکان داوطلب در مصلای نماز جمعه

3 هزار بیمار میاندرودی در دو سال گذشته توسط پزشکان داوطلب در مصلای نماز جمعه میاندورود معاینه و درمان شدند.

درمان 3هزار بیمار میاندورودی توسط پزشکان داوطلب در مصلای نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طرح ویزیت رایگان بیماران نماز جمعه در این شهرستان دو سالی است که به همت پزشکان و ابتکار ستاد نمازجمعه این شهرستان اجرا می‌شود و در این طرح نمازگزاران میاندرودی به صورت رایگان توسط پزشک معالج درمان می‌شوند.

این طرح که با استقبال مردم و نمازگزاران مواجه شد تاکنون موفق به ویزیت و و درمان رایگان بیش از 1750 نفر در یک سال گذشته و بیش از سه هزار نفر از دو سال پیش تاکنون توسط پزشکان داوطلب شده است.

مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس هدف از این طرح را رسیدگی به وضعیت بهداشتی و بهتر شدن وضعیت سلامت نمازگزاران دانست و ابراز امیدواری کرد این برنامه موفق و خداپسندانه در دیگر ستادهای نمازجمعه استان نیز اجرایی شود.

حجت‌الاسلام عسکری بخشی با بیان اینکه تقدیر از خدمات پزشکان این طرح در دستور کار ستاد نمازجمعه شهرستان است، تصریح کرد: این برنامه امروز جمعه اول شهریورماه همزمان با روز گرامیداشت حکیم ابوعلی سینا و روز ملی پزشک در محل مسجد جامع شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود اجرا و در آن از این پزشکان قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان جمعه‌ها از ساعت 9 صبح تا 13 در مسجد جامع محل برگزاری نماز وحدت شکن جمعه در میاندورود برگزار می‌شود، افزود: دست پزشکان دیگری که مایل به مشارکت در این طرح انسانی و خداپسندانه هستند را به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام/86021/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول