اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه تاکید کرد

برخورد قاطع با پدیده دریافت زیرمیزی از بیماران در ارومیه

رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه گفت: برخورد قاطع با پدیده دریافت زیرمیزی در ارومیه صورت می‌گیرد و چنین شکایاتی با جدیت پیگیری می‌شود.

برخورد قاطع با پدیده دریافت زیرمیزی از بیماران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسن سقط‌فروش ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات سازمان نظام پزشکی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: هر شکایتی که حول محور اضافه دریافت یا زیرمیزی به این مجموعه برسد، خارج از نوبت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: این قبیل شکایت‌ها خارج از نوبت در جلسه‌ای با حضور نماینده وزارت بهداشت و درمان، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی مورد بررسی قرار گرفته سپس به تعزیرات معرفی می‌شود.

سقط‌فروش با اشاره به اینکه در طول برپایی کارگاه‌های آموزشی و جلسات مختلف وظایف انسانی و اخلاقی پزشکان به آنها تذکر داده می‌شود، ادامه داد: رسانه‌های جمعی در این راستا نیز باید وارد عمل شده و مردم را برای طرح شکایت در صورت مواجه با چنین مواردی ترغیب کنند.

وی از حضور دو نفر از این استان در شورای عالی استان‌های سازمان نظام پزشکی کشور برای عضویت انتخاب شده‌اند خبر داد و بیان داشت: این شورا در مجموع 25 نفر از مناطق مختلف کشور عضو دارد، که برای نخستین بار دو نفر از پزشکان آذربایجان غربی برای عضویت در آن انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه از اینکه بعضی از پزشکان درآمد مکفی برای تامین زندگی خود ندارند، اظهار تاسف کرد و بیان داشت: چنین تصوری در جامعه شکل گرفته است، که پزشکان از وضعیت معیشتی و درآمد فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند، حال آنکه این تصور با واقعیت فاصله زیادی دارد.

رئیس سازمان نظام پزشکی ارومیه مدت زمان قانونی برای ویزیت هر بیمار را 15 دقیقه عنوان کرد و بیان داشت: به دلیل کمبود پزشک و تعداد زیاد مراجعه‌کننده به هر مطب، مدت زمان قانونی رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/61002/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول