اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اقدام خیرخواهانه صورت گرفت

تقبل هزینه 18 بیمار خاص باشتی توسط خیر گچسارانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی باشت گفت: یک نیکوکار گچسارانی پرداخت هزینه درمان 18 بیمار خاص زیر پوشش کمیته امداد باشت را عهده‌دار شده است.

تقبل هزینه 18 بیمار خاص باشتی توسط خیر گچسارانی

حبیب‌الله باقرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: یک نیکوکار گچسارانی پرداخت هزینه درمان 18 بیمار خاص زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی باشت را عهده‌دار شده است.

وی گفت: این افراد دارای بیماری‌های سرطان خون و سرطان سینه هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت سنین این افراد را دو تا 35 سال اعلام کرد و ادامه داد: چهار نفر از بیماران خاص این شهرستان دارای سنین زیر چهار سال بوده و از سرطان خون رنج می‌برند.

باقرپور عنوان کرد: 9 خانم با سنین بین 30 تا 35 سال زیر پوشش این نهاد حمایتی دارای بیماری سرطان سینه هستند که این خیر گچسارانی هزینه درمان آن‌ها را بر عهده گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت با بیان این‌که 253 بیمار خاص زیر پوشش نهاد حمایتی این شهرستان است، اظهار داشت: این نیکوکار شماره حساب 18 بیمار خاص شهرستان باشت را دریافت کرده و در زمینه پرداخت تمام هزینه‌های عمل و درمان آنان قول مساعد داده است.

وی افزود: یکی از کارهای خیر و پسندیده این است که خیرین به بیماران نیازمند کمک کنند چراکه یکی از بزرگترین مشکلات کنونی وضعیت دارو و درمان بیماران خاص بوده که فشار مضاعفی را برای تهیه دارو و درمان به آن‌ها وارد می‌کند.

انتهای پیام/82007/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول