اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد خیریه امام حسین(ع) فردوس خبر داد

پرداخت 69 میلیون تومان هزینه دارو و درمان بیماران محروم

مدیرعامل بنیاد خیریه و دارالشفای امام حسین(ع) فردوس از پرداخت 69 میلیون تومان برای تامین هزینه دارو و درمان بیماران محروم و بی‌بضاعت منطقه خبر داد.

پرداخت 69 میلیون تومان هزینه دارو و درمان بیماران محروم

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: دارالشفای امام حسین(ع) فردوس فعالیت خود را با چهار نفر نیروی فعال در سال 82 آغاز کرد که امروز تعداد افراد شاغل در این بنیاد خیریه به 54 نفر رسیده است.

وی گفت: بنیاد خیریه امام حسین(ع) مانند مراکز خیریه مشهد و تهران یک خیریه درمانی معمولی نیست بلکه یک اندیشه متفاوت است که برای این متفاوت بودن باید از جان و دل مایه گذاشت.

مدیرعامل بنیاد خیریه و دارالشفای امام حسین(ع) فردوس افزود: این بنیاد خیریه توانسته است از طریق شیوه‌های نوین جلب مشارکت‌های مردمی، کمک‌های زیادی به تامین دارو و درمان بیماران محروم و نیازمند منطقه داشته باشد.

اکبری تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ 69 میلیون تومان هزینه دارو و درمان بیماران محروم و بی‌بضاعت از سوی بنیاد خیریه و دارالشفای امام حسین(ع) پرداخت شده است.

وی یادآور شد: از این مبلغ 52 میلیون تومان برای پرداخت هزینه‌های عمل جراحی محرومان شامل عمل‌های جراحی داخلی، رحم، قلب باز، پوست، سوختگی، کلیه و مجاری ادرار، حلق، بینی، ارتوپدی و خرید پلاتین و مبلغ 16میلیون تومان نیز برای تامین هزینه‌ داروی مورد نیاز فقرا در داروخانه‌ها پرداخت شده است.

مراجعه 107 هزار نفر به دارالشفای امام حسین(ع) فردوس

مدیرعامل بنیاد خیریه و دارالشفای امام حسین(ع) فردوس گفت: در سال گذشته تعداد 107 هزار و 933 نفر به دارالشفای امام حسین(ع) فردوس مراجعه و از خدمات این مرکز نظیر پزشک عمومی، تزریقات و پانسمان، مامایی و تنظیم خانواده، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، حجامت و گیاه درمانی و داروخانه شبانه‌روزی بهره‌مند شدند.

اکبری کیفیت بالای خدمات ارائه شده، تکریم ارباب رجوع، امکانات و تجهیزات پزشکی مناسب، تلاش و دقت عمل کادر پزشکی و پرستاری را از جمله عوامل مؤثر در موفقیت بنیاد خیریه امام حسین(ع) فردوس عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مجهز‌ترین کلینیک فیزیوتراپی منطقه در دارالشفای امام حسین(ع) فردوس فعال و به بیماران خدمات‌رسانی می‌کند.

وی یادآور شد: کلینیک دارالشفای امام حسین(ع) فردوس نیز در ردیف پیشرفته‌ترین کلینیک‌های دندانپزشکی استان خراسان جنوبی قرار دارد که دستگاه‌های موجود در این کلینیک نیز با همت خیران و نیکوکاران منطقه خریداری شده است.

انتهای پیام/69007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول