اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ویزیت رایگان 450 نفر از بیماران مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با اعزام تیم‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق محروم استان 450 نفر از اهالی مناطق محروم استان از خدمات رایگان بهداشتی درمانی ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بهره‌مند شدند.

ویزیت رایگان 450 نفر از بیماران مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار کرد: تیم‌های درمانی این سازمان با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ عازم روستاهای صالح کوتا و عشایر اطراف آن منطقه شدند.

وی افزود: تیم‌های درمانی در قالب، دو تیم پزشک عمومی و یک تیم دندان پزشکی، یک تیم جراحی عمومی، دو تیم بهداشتی و دو تیم آموزشی ارائه خدمت کردند.

اسحاقی ادامه داد: ویزیت پزشک عمومی 90 نفر، دندان پزشک 120 نفر، مشاوره و آموزش 150 نفر، تزریقات و پانسمان 50 نفر، جراحی سرپایی 35 نفر، ارجاع پنج نفر به مرکز استان از خدمات ارائه شده در این راستا بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین به مبلغ 30 میلیون ریال داروی رایگان و 10میلیون ریال هزینه وسایل و تجهیزات مصرفی به این افراد داده شد.

وی تصریح کرد: به‌علت بعد مسافت و صعب‌العبور بودن روستا و کمبود امکانات مقرر شد مابقی بیماران نیازمند به خدمات درمانی تخصصی در قالب طرح بیمارستان ثابت با هماهنگی این سازمان به مرکز استان اعزام شوند.

انتهای پیام/68001/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول