اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بصره خبر داد

انتقال 50 بیمار عراقی به بیمارستان‌های مجهز خوزستان / ایجاد کمیته مشترک برای ورود و خروج زوار

استاندار بصره از ایجاد کمیته مشترک برای ورود و خروج زوار در این دو کشور خبر داد و گفت: همچنین مقرر شد با هزینه استان بصره 50 نفر از بیماران عراقی در بیمارستان‌های مجهز استان خوزستان درمان شوند.

انتقال 50 بیمار عراقی به بیمارستان‌های مجهز خوزستان / ایجاد کمیته مشترک برای ورود و خروج زوار

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، ماجد مهدی النصراوی شامگاه جمعه در نشست خبری که جمعه شب در هتل پارس اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سفر امروز برنامه‌ها و اهداف خوبی دنبال شد که از جمله آنها می‌توان به قراردادهای انعقاد طرح‌های گاز، برق و بهداشت اشاره داشت.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد با هزینه استان بصره 50 نفر از بیماران عراقی در بیمارستان‌های مجهز استان خوزستان درمان شوند.

استاندار بصره عنوان کرد: در همین راستا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار خوزستان، کارهای اعزام بیماران اورژانسی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی افزود: هر ساله زوار بسیاری از ایران به کشور عراق سفر می‌کنند که معین شد کمیته مشترکی بین دو کشور، نحوه ورود و خروج و تسهیل در این امر سفر زوار هر دو کشور را بررسی کنند.

النصراوی ادامه داد: در زمینه ساخت و ساز و انبوه سازی نیز تفاهم نامه‌هایی ایجاد خواهد شد و در این زمینه تعامل‌ها بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول