اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قرچک خبر داد

افزایش سرانه آموزشی در قرچک با افتتاح چند مدرسه

با فرارسیدن شهریورماه و برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای آغاز سال تحصیلی جدید، دو باب مدرسه در قرچک برای بهره‌برداری آماده شدند.

افزایش سرانه آموزشی در قرچک با افتتاح چند مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز و همزمان با آغاز هفته دولت با خبرخوش در جمع خبرنگاران حاضر شد و از آماده بهره‌برداری بودن دو باب مدرسه در شهرستان قرچک سخن گفت.

فرماندار شهرستان قرچک با اعلام این خبر گفت: به‌منظور افزایش سرانه‌های آموزشی شهرستان و مرتفع شدن مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان، دو باب مدرسه تا مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از این مدارس دو شیفته و دارای 10 کلاس و مزین به نام‌های مبارک امام حسن مجتبی (ع) و گل نرگس است که در پوئینک باقرآباد به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان قرچک عنوان کرد: مدرسه دیگر نیز 10 کلاسه با نام معرفت است که در قشلاق جیتو جهت استفاده دانش آموزان به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: امید است با بهره‌برداری از این دو مدرسه و همچنین مهیا شدن سایر مدارس عنوان شده که در حال ساخت هستند، شرایطی برای بهبود سرانه فضاهای آموزش شهرستان قرچک ایجاد شود.

وی گفت: افزایش فضاهای آموزشی، بهبود و خلع تحصیلی دانش‌آموزان و ارتقای شرایط تحصیلی از اهم فعالیت‌های دستگاه ارشد اجرایی قرچک است که در این راستا ما نیز از هیچ تلاشی برای این منظور دریغ نخواهیم کرد.

ریاحی در ادامه به اجرای طرح هجرت سه در فصل تابستان اشاره‌ای داشت و افزود: در راستای اجرای این طرح، 11 مدرسه در حال رنگ‌آمیزی و مرمت هستند که 280 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در این امر مشارکت کرده‌اند.

وی در توضیح بیشتر این طرح یادآور شد: شروع به کار طرح هجرت با تعمیرات میز و نیمکت مدارس است و کانون فرهنگی ملائک، هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها در قالب طرح قرار گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: در اجرای این طرح، اقدامات فرهنگی نیز در سطح مدارس اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول