اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان:

2600 مدرسه اصفهان در مسیر هوشمند‌سازی قرار دارد

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر دو هزار و 614 مدرسه در سطح استان اصفهان در مسیر هوشمند‌سازی قرار گرفته است.

2600 مدرسه اصفهان در مسیر هوشمند‌سازی قرار دارد

حمیدرضا مؤتمر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه هوشمند‌سازی مدارس یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها و رویکرد‌های آموزش و پرورش است، اظهار داشت: اصفهان نیز یکی از استان‌های پیشگام و فعال در اجرای طرح‌های هوشمند‌سازی در مدارس به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها و دانش‌آموزان استان از اجرای طرح هوشمند‌سازی مدارس استقبال ویژه‌ای از خود نشان داده‌اند، اضافه کرد: دانش‌آموزان باید با استفاده از سیستم‌های نوین آموزشی و روز دنیا آموزش داده شوند.

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد مدارسی که در حال هوشمند‌سازی است، تصریح کرد: در حال حاضر 2 هزار و 614 مدرسه در سطح استان اصفهان در مسیر هوشمند‌سازی قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همچنین در حال حاضر هفت هزار و 801 کلاس درس در سطح استان در مسیر هوشمند‌سازی قرار دارد، ادامه داد: 2 هزار و 508 مدرسه نیز در سطح استان به شبکه پر‌سرعت اینترنت متصل شده است.

مؤتمر با بیان اینکه طرح هوشمند‌سازی مدارس از حدود سه سال گذشته تاکنون در سطح استان اجرا شده، تاکید کرد: استان اصفهان در راستای اجرای این طرح توفیقات بسیاری دارد و اصفهان در زمینه تولید محتوای الکترونیک در سطح کشور رتبه نخست را از آن خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در زمینه رشته روبات‌های جنگجوی دختران رتبه نخست و در رشته روبات‌های هوایی پسران نیز رتبه نخست را در سطح کشور به دست آورده، اذعان داشت: همچنین اصفهان در زمینه رشته‌های تولید محتوا نیز رتبه‌های برتر کشوری را دارد.

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان متذکر شد: بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح هوشمند‌سازی مدارس از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش و بخش دیگری از این اعتبارات به صورت مشارکتی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول