اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان

آکادمی صنعت نفت 8 رده مدرسه فوتبال در اختیار دارد

مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان، با داشتن ۸ رده از سنین ۶ سال تا ۱۳ فعالیت خود را در ۳ زمین فوتبال ادامه می‌دهد، هر رده سنی دارای یک سرپرست، مربی، مربی دروازه‌بان، پزشکیار و تدارکات است.

آکادمی صنعت نفت 8 رده مدرسه فوتبال در اختیار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آکادمی فوتبال صنعت نفت با قریب به 220 بازیکن تشکیلات نسبتاً مجهزی در شهر آبادان برای جذب نخبگان فوتبال استان راه‌اندازی کرده است.

این آکادمی در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی پیروز آبادان واقع شده است و در فضایی پر وسعت اقدام به راه‌اندازی زمین فوتبال، دفتر مدیریت و سالن آموزش همچنین سالن فیزیوتراپی و اماکن تفریحی نموده است.

تمامی تیم‌های صنعت نفت آبادان، اعم از مدرسه فوتبال، تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید زیر نظر این آکادمی فعالیت می‌کنند.

آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان از بازیکنان 6 ساله تا 21 ساله را جهت معرفی به فوتبال کشور در زمین‌های ورزشی فوتبال آبادان پرورش می‌دهد.

تیم‌های پایه صنعت نفت، مشتمل بر 4 رده و در هر رده 27 بازیکن شاغل هستند که در هر رده 8 کادر فنی، سرپرستی و پشتیبانی فعالیت می‌کنند.

احمد پارو مدیر آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگویی با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان جزئیات این آکادمی را چنین اعلام کرده است.

وی ادامه داد: مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان، با داشتن 8 رده از سنین 6 سال تا 13 فعالیت خود را در 3 زمین فوتبال ادامه می‌دهد، هر رده سنی دارای یک سرپرست، مربی، مربی دروازه‌بان، پزشک‌یار و تدارکات است.

مدیر آکادمی فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: زمین‌های مرحوم سالیا در بوارده جنوبی، اسکواش در بریم و 17 شهریور آبادان در اختیار مدرسه فوتبال صنعت نفت قرار گرفته است.

پارو افزود: تیم‌های پایه صنعت نفت از اول مرداد ماه کار خود را برای فصل جدید آغاز می‌کنند، و کار استعداد یابی این آکادمی از اول تیر ماه لغایت 15 شهریور ماه هر سال قابل اجرا است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدرسه فوتبال صنعت نفت ضمن دارا بودن دوره اوقات فراغت تابستانی، نخبگان خود را به طور دائم در این مدارس ورزشی در اختیار دارد و آنان را آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صنعت نفت آبادان جزو معدود باشگاه‌هایی در سراسر کشور است که دارای تشکیلات پایه‌ای است و در سال‌های اخیر به دلیل عدم ثبات و فقدان تفکر در سازندگی بازیکن کمتر در امر بازیکن سازی موفق بوده است.

این مجموعه در سال‌های اخیر با راه اندازی آکادمی فوتبال اقدامات زیر ساختی بسیاری در این امر انجام داده است که امید می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور بازیکنان زیادی را در سطح استان خوزستان و کشور تقدیم فوتبال مملکت کند.

تشکیلات آکادمی فوتبال صنعت نفت، در یک چارت سازماندهی شده مشغول آموزش و تربیت حدود 220 بازیکن بومی است تا فوتبال آبادان در آینده دچار فقر بازیکن نباشد.

انتهای پیام/72013/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول