اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 208 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از پرداخت 208 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان ابهری خبر داد.

پرداخت 208 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان ابهری

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر به منظور افزایش توان اقتصادی مددجویان این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و ... از عمده اقدامات کمیته امداد امام خمینی در طول سال است، عنوان کرد: امدادگران با بررسی وضعیت مددجویان نسبت به ارائه خدمات به آن‌ها اقدام می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به مزایای ارائه خدمات هدفمند به مددجویان تصریح کرد: این امر موجب توانمندسازی جامعه هدف و کاهش وابستگی آن‌ها به کمیته امداد امام خمینی می‌شود.

وی افزود: پرداخت کمک‌های موردی ویژه از جمله خدماتی است که به صورت هدفمند به مددجویان ارائه می‌شود.

داودی با بیان این‌که در چهار ماه نخست امسال به 122 مددجوی ابهری کمک موردی ویژه پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای پرداخت این کمک‌ها 208 میلیون ریال هزینه شد.

اعطای سبدهای تغذیه‌ای به 171 کودک زیر 6 سال ابهری

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر در ادامه به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح سلامت و بهداشت مددجویان یکی از موضوعات مورد توجه از سوی امدادگران بوده و سالانه اقدامات مختلفی در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کودکان به علت شرایط سنی خاص نیازمند دریافت مواد غذایی مقوی بسیاری هستند، عنوان کرد: در صورتی که مشکلات تغذیه‌ای کودکان در سنین پایین برطرف نشود، مشکلات عدیده‌ای را برای آن‌ها در دوران بزرگسالی به‌وجود می‌آورد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه اعطای سبدهای تغذیه‌ای برای رفع سوء‌تغذیه کودکان زیر 6 سال از جمله اقدامات این نهاد در راستای سالم‌سازی آن‌ها است، افزود:  اعطای سبدهای غذایی به کودکان زیر 6 سال با بررسی وضعیت تغذیه‌ای و بهداشتی آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در چهار ماه نخست امسال 171 کودک زیر 6 سال ابهری با صرف هزینه بالغ بر 222 میلیون ریال از خدمات تغذیه‌ای کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند شدند که سرانه این کمک هزینه‌ها به ازای هر کودک 130 هزار تومان است.

انتهای پیام/73005/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول