اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت یک میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از پرداخت یک میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت یک میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از برنامه‌های کمیته امداد در حمایت از مددجویان پرداخت.

وی با اشاره به رویکردهای این نهاد در دهه چهارم فعالیت خود تصریح کرد: در حال حاضر توانمند‌سازی و خودکفایی مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان با ارائه خدمات حمایتی مختلف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: براساس تدابیر اندیشیده شده تلاش می‌شود با ارائه خدمات به صورت هدفمند و طبق نیازهای مددجویان از وابستگی آنها به کمیته امداد کاسته شده و برای توانمندسازی آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد در ارائه خدمات هدفمند به مددجویان پرداخت وام‌های کارگشایی است، تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال یک میلیارد و 129 میلیون ریال وام کارگشایی به 142 خانوار مددجوی خرم‌دره‌ای پرداخت شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: وام‌های کارگشایی کمیته امداد به منظور رفع مشکلات فوری مددجویان در زمینه تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و ... پرداخت شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان خرم‌دره‌ای تصریح کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم و مورد توجه کمیته امداد این شهرستان ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه از آغاز فعالیت این نهاد ساخت مسکن مقاوم برای مددجویان مورد توجه امدادگران بوده است، گفت: تاکنون تعداد زیادی واحد مسکونی مددجویی از محل اعتبارات کمیته امداد و با همراهی خیرین از محل اجرای طرح رضوان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت واحد‌های مسکونی برای مددجویان در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، افزود: تعمیر، خرید و احداث واحدهای مسکونی و ... از اقداماتی است که در بخش عمران و مسکن انجام می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه در چهار ماه نخست امسال نیز اقدامات بسیاری در بخش عمرانی انجام شده است، تصریح کرد: در مدت مذکور منازل مسکونی 13 مددجو احداث، تعمیر و بازسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای بازسازی واحدهای مسکونی مذکور 96 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول