اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 29 ماه گذشته و با اعتبار 5 میلیارد ریال صورت گرفته است

اهدای 531 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان کمیته امداد گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: در 29 ماه گذشته افزون بر 531 مورد جهیزیه کامل و هدیه ازدواج با اعتبار پنج میلیارد ریال به صورت نقدی و جنسی به مددجویان زیرپوشش این نهاد اهدا شده است.

اهدای 531 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان کمیته امداد گچساران

امرالله فروزنده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اهدای جهیزیه و هدیه به داماد از جمله اقدامات حمایتی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه به هر زوج جهیزیه‌ای به ارزش ده میلیون ریال اهدا می‌شود، ابراز داشت: این جهیزیه‌ها متعلق به زوج‌های نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد است.

مدیر کمیته امداد گچساران یادآور شد: زوج‌های جوان زیر پوشش این نهاد قبل از دریافت جهیزیه، در دوره‌های آموزشی، مهارتی و مشاوره‌ای که توسط کارشناسان و مشاوران کمیته امداد برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

فروزنده با اشاره به اقدامات صورت گرفته این نهاد در زمینه اهدای جهیزیه و هدیه به داماد تصریح کرد: از سال 90 تاکنون افزون بر 531 مورد جهیزیه کامل و هدیه ازدواج به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد گچساران اهدا شده است.

وی اعتبار هزینه شده در این زمینه را افزون بر پنج میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این هدایا به صورت نقدی و جنسی اهدا شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: کمیته امداد همواره با حمایت‌ از زوج‌های مددجو، زمینه مناسبی برای ازدواج این جوانان فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و نیز تحکیم بنیاد خانواده در جامعه از جمله اهداف کمیته امداد در حمایت از مددجویان جوان است.

مدیر کمیته امداد گچساران معتقد است همکاری و کمک‌های هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران در راستای حمایت از زوج‌های جوان جامعه برای تشکیل زندگی مشترک مؤثر و ضروری است.

فروزنده یادآور شد: خیران و نیکوکاران گچساران همیشه و در همه صحنه‌ها نشان داده‌اند که یار و همراه کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب‌تر این نهاد به نیازمندان هستند.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول