اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد بویراحمد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد از پرداخت بیش ‌از 6 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان در سال جاری خبر داد.

پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد بویراحمد

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اهداف کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد به میزان خدمات‌دهی به جامعه هدف خود اشاره و اذعان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به 68 نفر از خانواده‌های تحت حمایت واجد شرایط تسهیلات خودکفایی پرداخت شد.

انصاری مبلغ تسهیلات پرداختی را شش میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات جهت خرید و پرورش دام به این خانواده‌ها ارائه شده، از این‌رو انتظار می‌رود جامعه هدف با دریافت تسهیلات ارائه شده اشتغال‌زایی و درآمدی برای خانواده خود داشته باشند.

این مسئول هدف از ارائه تسهیلات و خدمات به مددجویان کمیته امداد را اشتغال‌زایی و عدم وابستگی به نهادها حمایتی عنوان کرد و گفت: در صورت افزایش اعتبارات به تعداد بیشتری از جامعه هدف کمیته امداد خدمات‌دهی می‌کنیم.

انصاری دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد را آموزش افراد در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صنایع دستی، ارائه مشاوره شغلی و نظارت مستمر بر طرح‌های اجرای عنوان کرد و گفت: اشتغال‌زایی در رأس طرح‌ها و فعالیت‌های این نهاد حمایتی قرار دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: اولین و اساسی‌ترین اقدام در این رابطه ایجاد روحیه خود اتکایی، اعتماد به نفس، تأمین عزت نفس و کرامت خانواده‌ها، علاقه به کار و عدم اتکاء به دیگران است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان در تمام زمینه‌ها جهت اشتغال‌زایی مددجویان نهادهای حمایتی آن‌ها را حمایت کنند تا با اشتغال‌زایی در جامعه کمتر به این نهادها وابسته شوند.

انتهای پیام/82011/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول