اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

حضور کودکان محروم در جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با هماهنگی سپاه، کودکان محروم از سایر شهرهای استان قزوین در نمایشگاه بازی و اسباب بازی حضور می‌یابند.

حضور کودکان محروم در جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید وزیری‌نژاد اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی صورت گرفته است و در جشنواره بازی و اسباب‌بازی فضاهای مورد نیاز برای اقدامات فرهنگی، فروشگاهی، آموزش، بازی‌های محلی و سایر موارد در سرای سعدالسلطنه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در حیاط سعدالسلطنه برای بازی کودکان و نوجوانان 20 بازی بومی و محلی طراحی شده است که روزانه دو بازی اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسباب‌بازی‌های ممنوعه ویژه مدیران و مسئولان برای اقدامات فرهنگی مناسب از سوی آنان گفت: در جشنواره اسباب‌بازی موزه تاریخ و ادبیات در مجموعه نگارالسلطنه برگزار می‌شود که در این موزه اسباب‌بازی‌های سراسر کشور از زمان باستان تا کنون به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین کتب درسی از زمان پهلوی تا زمان حاضر نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه رایزنی‌ها برای حضور میهمانان خارجی ادامه دارد، افزود: کمیته ترافیک به مسئولیت مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری قزوین؛ هماهنگی‌های لازم را در زمینه ترافیک انجام داده است.

وی بیان کرد: یک نشریه در خصوص اهم اتفاقات جشنواره اسباب‌بازی روزانه در جشنواره توزیع می‌شود و همچنین یک نشریه ویژه کودکان نیز منتشر شده است که در جشنواره توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری همایش پیاده‌روی در هشت شهریور 92 خبر داد و گفت: تبلیغات این همایش انجام شده است و در مسیر پیاده‌روی در خصوص تاریخ قزوین بنرهای نصب می‌شود و در این همایش، برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وزیری‌نژاد با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری در حال انجام است، بیان کرد: در جشنواره بازی و اسباب‌بازی هنرمندان مطرح کشور حضور می‌یابند.

این مسئول عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جشنواره آداب و رسوم، انگور و پسته، نمایشگاه خوشنویسی، کنگره شهدا، تجلیل از جانبازان قطع نخاع و مستندسازی برنامه‌های روز قزوین انجام شده است.

انتهای پیام/77002/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول