اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین خبر داد

افتتاح جشنواره اسباب‌بازی قزوین در سرای سعدالسلطنه

شهردار قزوین از افتتاح جشنواره اسباب‌بازی قزوین با رویکرد بین‌المللی در سرای سعدالسلطنه همزمان با شهریور ماه خبر داد.

افتتاح جشنواره اسباب‌بازی قزوین در سرای سعدالسلطنه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی امروز در جلسه هماهنگی روز قزوین که با حضور مسئولان استانی در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: به دلیل نداشتن بودجه کافی و همچنین نبود اعتبار لازم برای برگزاری نمایشگاه اسباب بازی این مهم به روز 9 شهریور ماه موکول می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هر سال نمایشگاه و جشنواره اسباب‌بازی قزوین در ایام نوروز برگزار می‌شد ولی با مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام نوروز، این مهم در 9 شهریور ماه برگزار می‌شود.

شهردار قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای جشنواره اسباب‌بازی قزوین در نظر گرفته شده، شرکت فرزندان شهدای هسته‌ای کشور در این جشنواره است که رنگ و بوی دیگری به این مراسم خواهد داد.

نصرتی تصریح کرد: با وجود اینکه محل تأمین منابع مالی جشنواره اسباب‌بازی هنوز مشخص نشده شایسته است تا مسئولان استانی در این خصوص اقدام عاجلی انجام دهند.

وی با بیان این مطلب که جشنواره اسباب‌بازی قزوین در سرای سعدالسلطنه این شهر گشایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: رونمایی از چند کتاب با نام‌های شهر اسلامی و شهر و شهرسازی اسلامی نیز به زبان انگلیسی از دیگر برنامه‌های این روز است.

وی تاکید کرد: بی‌تردید همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری این جشنواره در بهتر برگزار شدن آن کمک شایانی می‌کند.

وی تصریح کرد: کمیته امور بانوان و عفاف و حجاب، علوم جشنواره و تدوین محتوای جشنواره‌، گردشگری‌، اطلاع‌رسانی‌، بازی و ورزش‌، اسپانسر و بازاریابی، مدیریت مالی و همچنین افکار سنجی از جمله کمیته‌های تخصصی تشکیل شده در خصوص برگزاری این جشنواره است که با رویکرد بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2667/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول