اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون شماره 2 اهواز خبر داد

استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان اهوازی از فعالیت‌های کتابخوانی

مسئول کانون پرورش فکری شماره 2 اهواز گفت: همزمان با ایام تابستان کودکان و نوجوانان اهوازی از فعالیت‌های کتاب خوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 اهواز استقبال چشم گیر کردند.

استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان اهوازی از فعالیت‌های کتابخوانی

فرزانه احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مربیان کانون این مرکز با آغاز فعالیت‌های تابستانی با برگزاری فعالیت‌های، معرفی و روخوانی کتاب، نمایش خلاق، معرفی شخصیت (نویسندگان)، قصه گویی بر اساس داستان کتاب‌ها و برپایی جلسات نقد کتاب کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب تشویق کردند که با استقبال خوب بچه‌ها روبه رو شد.

وی با بیان این که فعالیت‌های کتاب خوانی این مرکز در سال جدید از ابتدای خردادماه 92 آغاز شده است افزود: معرفی و روخوانی کتاب‌های «او»، «یک تپه یک گودال» معرفی «احادیث امام رضا علیه‌السلام»، معرفی شخصیت «قیصر امین‌پور»، برگزاری نمایش خلاق بعد از قصه گویی از کتاب‌های «شاهزاده و بره‌ی سرخ»، «آش سنگ» و «چرا آب دریا شور است» از جمله برنامه‌هایی بود که در این ایام برای بچه‌ها اجرا شده است.

احمدی با اشاره به این که فعالیت‌های کتاب خوانی همچنان در این مرکز ادامه دارد توضیح داد: در این ایام همچنین مربیان کانون با آماده سازی طرح‌های دیواری کتاب‌های، «امیرحسین و چراغ جادو» نوشته‌ی «ابراهیم حسن بیگی»، کتاب «شبیه صبح خرداد» مجموعه شعر نوجوان از سری «کتاب‌های خودمان» تألیف مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «پیتی کو پیتی کو» و کتاب علمی «درخت زندگی» بچه‌ها را در مطالعه و فهم بهتر کتاب کمک می‌کنند.

این مسئول فرهنگی اجرای طرح‌های معرفی کتاب رومیزی را از دیگر روش‌های ترویجی این مرکز نام برد و یادآور شد: معرفی کتاب‌های، «دختری با روبان سفید» نوشته‌ی «مژگان کلهر»، کتاب «سفر به شهریور» نوشته‌ی «هادی خورشاهیان» و کتاب «عاشقانه‌های یونس در شکم ماهی» نوشته‌ی «جمشید خانیان» تاکنون به این شیوه به کودکان و نوجوانان معرفی شده است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول