اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون فکری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

آمادگی کانون فکری کودکان برای احداث مرکز فرهنگی هنری در شرکت نفت گچساران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی دستگاه خود برای احداث مرکز فرهنگی هنری در شرکت نفت گچساران خبر داد.

آمادگی کانون فکری کودکان برای احداث مرکز فرهنگی هنری در شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید هانی حسینی صبح امروز از مراکز فرهنگی هنری لیکک و مرکز یک گچساران و باشت بازدید و بر تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها با کانون و مراکز فرهنگی هنری شهرستان‌ها تاکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید که با هدف نظارت بر فعالیت‌های تابستانی مرکز و نیز ایجاد فرصت برای کارکنان مرکز برای بیان درخواست‌ها و نظرات‌ انجام شد بر تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در سطح استان با اداره‌کل کانون پرورش فکری و فرمانداری‌ها و ادارات شهرستانها با مراکز فرهنگی هنری تاکید کرد.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری استان از ظرفیت‌های بالای مادی و غیر مادی برخوردار است که می‌توان از کودکان و نوجوانان با استعداد به سرمایه‌های غیر مادی و امکانات و سالن‌های سینما و جلسات به عنوان سرمایه‌های مادی اشاره کرد.

حسینی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن 10 مرکز ثابت و 2 مرکز سیار و 2 مرکز پستی از ظرفیت خوبی برای کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان حتی در دور دست‌ترین نقاط استان برخوردار است.

این مقام مسئول ابراز داشت: مراکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان‌ها دارای سالن‌های سینما بوده که کانون جهت تعامل با ادارات این آمادگی را دارد که جهت برگزاری جلسات و سمینارها سالن‌ها را به ادارات و نهادها واگذار کند. 

وی با اشاره به تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان گفت: به شرکت نفت شهرستان گچساران این اعلام آمادگی را داده‌ایم که می‌توانیم یک مرکز فرهنگی هنری در محل شرکت نفت برای کودکان و نوجوانان کارمندان شرکت نفت احداث کنیم ولی این امر منوط به همکاری شرکت نفت جهت اهدای ساختمان است.

انتهای پیام/82009/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول