اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر خبر داد

راه‌اندازی پارک فناوری برای کودکان در استان بوشهر

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: پارک علم و فناوری خلیج فارس اخیرا اقدام به ایجاد پارک کودک برای سنین 9 تا 10 سال کرده است.

راه‌اندازی پارک فناوری برای کودکان در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، رحمان دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سیستم حمل و نقل که بحث گرد و خاک و شرجی‌ها که روی لنز دوربین‌ها می‌نشست محلول نانویی را ایجاد کرده‌ایم که عملا نیاز به تمیز کردن آنها به سه سال افزایش یافت.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر گفت: در منطقه گازی دو طرح پژوهشی ویژه داریم، در شرکت گاز استان پروژه اچ اس ای در حال اجراست، سی سی اچ پی به اتمام رسیده، و عملا حفاظت کاتولی کمان در گاز شهرستان بوشهر در حال اجرا است و تمام این‌ها محصولاتی است که به بازار عرضه می‌شود.

وی یکی از محصولاتی که تولید صنعتی آن به اتمام رسیده و به صورت انبوه در حال عرضه به بازار است ردیاب‌ها عنوان کرد و افزود: این محصول با نصب قیمت‌های موجود در بازار در حال عرضه شدن است و قادر خواهد بود خودرو را دقیق ردیابی کند که در چه محدوده‌ای قرار دارد.

دشتی خاطر نشان کرد: برای سرمایه گذاری برای کودکان کلاس‌های رباتیک را ایجاد کرده‌ایم که این موجب شتاب در علم و فناوری خواهد شد زیرا ما در آینده نیازمند کودکان امروز جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس اخیرا اقدام به ایجاد پارک کودک برای سنین 9 تا 10 کرده است و کلاس‌های الکترونیک، رباتیک، کامپیوتر سخت افزار ونرم افزار، اپتیک، نجوم، هوا فضا و دانش پرواز را دایر و عملا روحیه خلاقیت و شکوفایی ذهن را ایجاد و به طور علمی این کودکان را آشنا خواهیم کرد.

دشتی با بیان اینکه نخستین فکر مسئولان استان علم و فناوری و دانش است، گفت: هدف پارک در ایجاد پارک کودک این است که در لوای صنعت نیروی آینده صنعت را نیز تامین کند.

انتهای پیام/66001/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول