اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه بهداشت دهان و دندان علوم پزشکی یاسوج:

رسانه‌ها وضعیت نامطلوب دندان کودکان کهگیلویه و بویراحمدی را اطلاع‌رسانی کنند

رئیس گروه بهداشت دهان و دندان علوم پزشکی یاسوج گفت: رسانه‌ها به خصوص سیمای استانی دنا وضعیت نامطلوب دندان کودکان کهگیلویه و بویراحمدی را اطلاع‌رسانی کنند.

رسانه‌ها وضعیت نامطلوب دندان کودکان کهگیلویه و بویراحمدی را اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر سید خالد موسوی‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلامت دهان و دندان کودکان و نوجوانان به خصوص دانش‌آموزان بسیار مهم و ضروری است.

مدیر گروه بهداشت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از تعداد بیش از 54 هزار دانش‌آموز 90 درصد دارای پوسیدگی دندان هستند و این آمار بسیار بالایی‌است.

موسوی‌فرد عنوان کرد: ما می‌توانیم با آموزش صحیح این مقدار را کاهش دهیم و پیشنهاداتی نیز در نشست شورای سلامت استان عنوان شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان مهد کودک‌ها، کنترل مواد موجود در بوفه مدارس، همکاری با نهادهایی همچون بهزیستی و صدا سیما اشاره کرد.

وی اضافه کرد: بهترین مکان برای آموزش بهداشت به خصوص حوزه دهان و دندان مهدکودک‌ها بوده که می‌بایست کلاس‌های آموزشی برای مربیان مهدکودک‌ها برگزار شود تا خروجی بهتر داشته باشیم.

این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به‌خصوص صدا و سیما می‌توانند بیشترین کمک را به ما برای برطرف کردن این مشکل بزرگ ارائه کنند.

انتهای پیام/82010/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول