اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بودجه سال جاری پیش‌بینی شد

اختصاص 57 میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در بودجه سال جاری خراسان جنوبی بالغ بر 57 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

اختصاص 57 میلیارد تومان اعتبار به خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی بیجار پیش از ظهر امروز در پنجمین کارگروه تخصصی امور اقتصادی سال جاری خراسان جنوبی با اشاره به بودجه سال جاری اظهار داشت: در بودجه امسال بالغ بر 57 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون، 20 درصد برای فعالیت‎‌های تخصصی و اعتباری هزینه می‌شود، ادامه داد: این اعتبار بالغ بر 11 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

اختصاص 35 درصد اعتبارات به بخش کشاورزی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر 40 درصد سود به یارانه پرداخت کنیم، اذعان داشت: در این صورت امکان وجود 44 میلیارد تومان تسهیلات وجود دارد.

بیجاری با اشاره به تقسیم‌بندی بودجه در بخش‌های گوناگون یادآور شد: پیشنهاد می‌شود 35 درصد اعتبار در بخش کشاورزی هزینه شود.

وی میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای بخش صنعت را نیز 35 درصد اعلام کرد و یادآور شد: در حوزه فرهنگی شش درصد اعتبار پیشنهاد شده است.

اختصاص 8 درصد اعتبارات به گردشگری

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از اختصاص هشت درصد اعتبار در بخش گردشگری خبر داد و تصریح کرد: همچنین شش درصد به مجتمع‌های ورزشی اختصاص یافته است.

بیجاری بودجه اختصاصی به حوزه توان‌بخشی را چهار درصد عنوان کرد و افزود: برای مدارس غیرانتفاعی شش درصد اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: در صورت مخالفت با توزیع بودجه مسئولان در بخش‌های مختلف می‌توانند، ظرف یک هفته پروژه‌های اولویت‌دار خود را مشخص کرده تا توزیع شهرستانی و بخشی آن صورت گیرد.

انتهای پیام/69010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول