اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی لرستان:

شهرداری بروجرد با ارائه نقشه محل دفن زباله سند می‌گیرد

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: شهرداری بروجرد با ارائه درخواست و نقشه محل دفن زباله در بروجرد به منابع طبیعی می‌تواند پس از طی مراحل قانونی سند دریافت کند.

شهرداری بروجرد با ارائه نقشه محل دفن زباله سند می‌گیرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهرداد بهاروند عصر امروز در کارگروه مدیریت پسماندهای بروجرد که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: شهرداری بروجرد می‌تواند درخواست و نقشه منطقه سراب به عنوان محل دفع زباله در بروجرد را به همراه طرح توجیهی به اداره‌کل منابع طبیعی ارائه داده و پس از طی مراحل قانونی، سند مورد نیاز را دریافت کند.

وی بیان کرد: اگر مالک این منطقه منابع طبیعی باشد، هیچ‌گونه سندی از اوقاف و امور خیریه و آستان قدس سندیت ندارد.

در ادامه معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: زباله‌های عفونی و بیمارستانی و همچنین نخاله‌های ساختمانی سلامت مردم را به خطر می‌اندازد و امروزه این امر سبب بروز مشکلاتی شده است که می‌تواند علاوه بر مخاطره کردن سلامت انسان‌ها، برای محیط زیست نیز خطرساز باشد.

محسن یعقوبی‌فر اضافه کرد: به دلیل مشکل مالکیت در منطقه، محل دفع زباله‌های شهری بروجرد با مشکلات مدیریت پسماند مواجه است.

وی اظهار داشت: با ارائه سند این منطقه از سوی منابع طبیعی به شهرداری بروجرد، شهرداری طرح‌های پیش‌بینی شده را برای ساماندهی زباله‌های شهری را می‌تواند آغاز کند.

انتهای پیام/85005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول