اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 30 مرداد تا یکم شهریورماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهرها در اصفهان

معاون برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان گفت: سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور با هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس از 30مرداد تا یکم شهریورماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهرها در اصفهان

ابوالقاسم گلستان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های مشترک بین شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور اظهار کرد: نخستین دوره از این نشست‌ها به میزبانی مشهد و دومین نشست نیز به میزبانی شیراز برگزار شده است.

وی ادامه داد: میزبان سومین دوره این نشست‌ها نیز اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به زمان برگزاری این نشست تصریح کرد: از 30 مرداد تا یکم شهریورماه امسال سومین نشست مشترک شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور با هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این نشست طی سه روز متوالی در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در روز نخست برگزاری این نشست کارشناسان، در روز دوم کارشناسان در کنار هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس و در روز سوم نیز شهرداران، هیئت رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، تعدادی از نمایندگان شهر اصفهان در مجلس، رئیس مجمع نمایندگان استان و تعدادی از نمایندگان مجلس عضو کمیسیون عمران حضور دارند.

گلستان‌نژاد با اشاره به مباحث و دیدگاه‌های ارائه شده در این نشست تاکید کرد: مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری، راهکار‌های تحقق پارلمان‌های محلی، اصلاح قوانین و مقررات مربوط به مدیریت شهری و شهرداری‌ها، احکام بودجه سال 1392 و پیگیری برخی از مباحث مربوط به نشست‌های گذشته از مباحث مطرح شده در این نشست به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول