اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح چند طرح و پروژه توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر 14 میلیارد ریال، چندین پروژه و طرح توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز در هفته دولت در زاهدان به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح چند طرح و پروژه توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، حامد صفت‌گل اظهار داشت: با توجه به رشد شتاب شهرنشینی در جوامع و بروز معضلات مختلف از این رهگذر یکی از مؤلفه‌ها و فاکتورهای بسیار مهمی که مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار دارد، موضوع رعایت استانداردهای فضای سبز شهریست و به همین منظور و با عنایت به نیاز مبرم شهر زاهدان به این امر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در این راستا گام بردارد.

وی افزود: در هفته دولت پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی را با اعتباری بالغ بر 14 میلیاردریال افتتاح خواهیم کرد که از این میان می‌توان به پروژه شبکه‌های آبرسانی و احیای فضاهای سبز بلوار بقیة الله الاعظم(عج)، بلوار پشت دادستانی، بلوار بهارستان و شبکه آبرسانی و احیای فضای سبز خیابان دانشگاه ورودی شرقی بلوار دانشجو، بهره‌برداری از هشت پارک محله‌ای که با همکاری شهرداری منطقه دو احداث شده و همچنین ایجاد فضای سبز میدان استاندارد و پروژه  احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در خیابان شریعتی شمالی اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری زاهدان در پایان بیان داشت: اجرای برنامه‌های این سازمان به زمان خاصی محدود نمی‌شود، لذا انجام پروژه‌های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد که در شش ماهه دوم سال تقدیم شهروندان زاهدان خواهد شد.

انتهای پیام/75005/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول