اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

شهرداری شهرکرد دستگاه برتر ستاد انتفاضه شد

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد از انتخاب این شهرداری به عنوان دستگاه برتر ستاد انتفاضه و قدس استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

شهرداری شهرکرد دستگاه برتر ستاد انتفاضه شد

بهروز محمدپور دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس داوری‌های صورت گرفته از سوی کمیته بازرسی و ارزیابی برنامه‌های ستاد انتفاضه و قدس این استان، شهرداری شهرکرد به عنوان دستگاه برتر در حوزه فضاسازی و تبلیغات شهری حماسه روز قدس معرفی شد.

وی با بیان اینکه 17 کمیته در این ستاد عضویت داشتند، افزود: پس از ارزیابی‌های صورت گرفته هفت دستگاه حائز رتبه‌های برتر ستاد انتفاضه و قدس استان شدند.

محمدپور دهکردی در ادامه به اجرای بیش از 10 برنامه توسط شهرداری شهرکرد به مناسبت گرامیداشت راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: نصب 75 بنر در قطعات مختلف، آماده سازی، پاکسازی و شستشوی مسیر راهپیمایی، استقرار دستگاه‌های آتش نشانی و بالابر در محل مذکور از جمله مهمترین فعالیت‌ها در این ارتباط است.

مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: استقرار دو دستگاه جایگاه خبرنگاران در مسیر، همکاری در نصب دکورهای مراسم روز قدس، پوشش تصویری حضور حماسی شهروندان در راهپیمایی، انتشار بیانیه در رسانه‌ها و شرکت پرسنل اداری در مراسم با شکوه این حماسه از دیگر برنامه‌های این شهرداری بوده است.

انتهای پیام/68001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول