اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر همدان:

یوسفیان شهردار همدان شد/ حذف مقررات دست و پاگیر مد نظر شهردار جدید باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اولویت شهردار جدید اجرای سیاست‌های شورا، زیباسازی شهر، ایجاد درآمد پایدار برای شهر و حذف مقررات دست و پاگیر در روند کار شهرداری باشد.

یوسفیان شهردار همدان شد/ حذف مقررات دست و پاگیر مد نظر شهردار جدید باشد

کامران گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روند انتخاب شهردار جدید همدان اظهار کرد: شورای چهارم پس از برپایی 22 جلسه در صحن شورای شهر به این نتیجه رسید که با افراد مختلف صحبت کرده و 20 گزینه برای شهرداری همدان مطرح شد.

وی تصریح کرد: در جلسه پایانی شورای شهر با رأی‌گیری که صورت گرفت، امیررضا یوسفیان با اکثریت آرا به عنوان شهردار همدان از سوی شورا معرفی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهردار جدید اصالتاً همدانی است، افزود: امیررضا یوسفیان 50 ساله دارای فوق لیسانس مدیریت است و در چهار شهر استان در این سمت خدمت کرده‌اند.

*حذف مقررات دست و پاگیر مد نظر شهردار جدید باشد

وی با اشاره به سابقه 22 ساله یوسفیان در مدیریت شهرداری هستند، افزود: یوسفیان در دلیجان و قائم‌شهر به عنوان شهردار بوده‌ و در دوره اول شوراها نیز شهردار همدان بوده است.

گردان اولویت شهردار جدید را اجرای سیاست‌های شورا دانست و گفت: مسائل مربوط به زیباسازی شهر، ایجاد درآمد پایدار برای شهر، حذف مقررات دست و پاگیری که باعث بروکراسی در روند کار شهرداری است و ... باید مد نظر شهردار جدید قرار گیرد.

وی در خصوص چرایی برگزاری جلسه غیر علنی برای تعیین شهردار ابراز داشت: با توجه به اینکه هنوز شورای چهارم رسمیت ندارد، علنی یا غیر علنی بودن بی‌معناست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان بیان داشت: تغییر شهردار تصمیم همه اعضای شورا بوده است و با حضور همه اعضای شورای شهر شهردار جدید برگزیده شده است.

*آغاز کار شهردار جدید 12 شهریور

وی با تشکر از شهردار قبلی که زحماتی را متحمل شده و شورای سوم هم که سیاست‌های خود را اجرا کرده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر نیاز به تغییر داشته و اعضای جدید نیز احساس کردند که ممکن است با یوسفیان (شهردار جدید) تحول جدیدی در شهر ایجاد شود، دست به این تغییرات زدند.

گردان اجرای سیاست‌هایی که در انتخابات به مردم قول داده شده را از دیگر اهداف تغییر شهردار دانست و بیان داشت: این تغییر دلیلی بر این نیست که شهردار قبلی کار نکرده است بلکه کارهای نیمه‌تمام شهردار قبلی نیز باید در مدیریت جدید اتمام یافته و دنبال شود.

به گفته وی، کار شهردار جدید از 12 شهریور همزمان با آغاز به کار رسمی اعضای شورای چهارم شروع می‌شود که امیدواریم بتواند شهر همدان را پویاتر کرده و سیاست‌های شورا را در شهر اجرایی کند.

گردان در پایان سخنانش در خصوص چرایی عدم دعوت از اهالی رسانه در این جلسه و جلسات بعدی شورای شهر گفت: قرار نیست در همه جلسات خبرنگاران حضور داشته باشند اگر در جلسات بعدی هم لازم باشد خبرنگاران حضور نخواهند داشت.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول