اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر مطرح کرد

12 هزار نفرساعت آموزش ویژه شهرداران و کارکنان شهرداری

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر گفت: امسال شهرداران و کارکنان شهرداری 12هزار ساعت آموزش می‌بینند.

12 هزار نفرساعت آموزش ویژه شهرداران و کارکنان شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عزیزالله خورشیدی عصر امروز در نشست شهرداران استان بوشهر با بیان اینکه توجه به آموزش در اولویت برنامه‌های آموزشی شهرداری‌هاست، اظهار داشت: بحث آموزش مهم‌ترین مسئله در نیمه نخست امسال در حوزه دفتر امور شهری و شهرداری‌های استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه در سال جاری مشکلات و معضلات اداری و پرسنلی همه شهرداری‌ها را مورد مطالعه قرار داده‌ایم، ادامه داد: برای حل معضلات شهرداری‌ها با آشنایی از کم و کیف و وضعیت تمام نیروهای شهرداری‌ها، برنامه آموزش در برنامه کاری شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر با بیان اینکه امسال کارکنان و شهرداران استان 12 هزار نفر ساعت آموزش می‌بینند، افزود: این آموزش‌ها در قالب 20 دوره تخصصی صورت می‌گیرد که شهرداران استان بوشهر استقبال بسیار خوبی از این برنامه داشتند.

خورشیدی تصریح کرد: شهرداران باید در به‌کارگیری نیروهای جدید دقت و حساسیت لازم را داشته باشند و از جذب و به‌کارگیری نیروهای بدون مجوز خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در زمینه ساخت و ساز در شهرهای ساحلی از شهرداران انتظار داریم با مطالعه و با رعایت قوانین و مقررات کارها را انجام دهند تا احیاناً مشکلاتی با دستگاه‌های ذیربط به وجود نیاید.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری بوشهر در پایان ابراز داشت: در بحث دفترچه عوارض نیز تنها 15 شهرداری اقدامات لازم را انجام داده‌اند و از سایر شهرداران نیز انتظار داریم در این عرصه اهتمام ورزند تا عقب نمانند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول