اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

آبرسانی و بهسازی شبکه‌های آب شرب روستایی در اولویت است

فرماندار اردبیل گفت: ‌آبرسانی و بهسازی شبکه‌های آب شرب روستایی از اولویت برنامه‌های فرمانداری است که در این زمینه باید با دقت نظر عمل کرد.

آبرسانی و بهسازی شبکه‌های آب شرب روستایی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در ادامه بازدیدها و ادامه بررسی مسائل و مشکلات روستاهای شهرستان اردبیل ضمن بازدید از 11 روستای این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا شده و بر برنامه‌ریزی اصولی و اولویت‌بندی در حل معضلات و مشکلات روستائیان تاکید کرد.

وی که به همراه معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و کارشناسان مربوطه از روستاهای گیلانده، کمی‌آباد، رضی‌آباد، چنذنق، آقبلاق رستم خان، صومعه، اردی، بنفشه‌درق، تازه‌کند، رضا‌آبادو کرکرق بازدید می‌کرد، اظهار داشت: ‌اولویت در حل مشکلات مردم آبرسانی برای روستاهای فاقد آب شرب بهداشتی و همچنین بهسازی شبکه‌های آب شرب روستایی است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: ‌در این زمینه آب و فاضلاب روستایی باید با جدیت پروژه‌ها را دنبال کند تا با اختصاص اعتبارات مورد نیاز در شورای برنامه‌ریزی شاهد حل کمبود آب در روستاها باشیم.

دبیر با اشاره به رعایت حریم قانونی ساخت و سازها در روستاها بر تدوین نقشه‌های جدید طرح هادی و گسترش محدوده‌های قانونی روستایی برای احداث قانونی ساخت و سازها در روستاها تاکید کرد.

این مسئول گفت: ‌اجرای طرح هادی توجه به حل مشکل آب زراعی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار است که باید مسئولان شهرستان و متولیان امر اهتمام جدی بر این مسائل داشته ‌باشند.

فرماندار اردبیل یادآور شد: ‌در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در عمران و ‌آبادانی روستاها به ویژه در حوزه مسکن و آبرسانی و گازرسانی و راه‌سازی صورت گرفته که به نظر می‌رسد تقویت این برنامه‌ها به کسب رضایت بیشتر از سوی روستائیان کمک خواهد کرد.

دبیر در پایان سخنان خود تاکید کرد: انتظار می‌رود با توسعه و تجهیز مناطق روستایی به امکانات آبرسانی مناسب و بهداشتی و دارای اولویت، بتوان به سرعت زمینه تحول را در روستاها فراهم آورد.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول