اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب دماوند ارائه نشده است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب شهری در دماوند ارائه نشده است.

گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب دماوند ارائه نشده است

سعید افشارنادری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به لزوم تأمین بهداشت آب شرب شهری و روستایی در بام ایران اشاره کرد.

وی گفت: در خصوص کلرزنی آب شرب روستاهایی که زیرپوشش آبفای روستایی نیستند و شوراها در کار دخالت می‏کنند، قرار شده است تا بخشداری و آبفای دماوند تدبیری بیندیشند تا مشکل به زودی حل شود.

فرماندار دماوند با اعلام اینکه خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر آلودگی آب شرب شهری در دماوند ارائه نشده است، افزود: با این وجود، آبفای شهری باید کماکان به وظیفه خود عمل کند و بر بهداشت آب شرب که بسیار مهم و حیاتی است، اهتمام ویژه داشته باشند.

افشارنادری به بحث الزام حفاظ‏‌کشی استخرهای شخصی و کشاورزی در شهرستان دماوند تأکید کرد و توضیح داد: در بسیاری از موارد با یک تدبیر اولیه می‏توان جلوی حادثه را گرفت و از ایجاد خاطره‏ای دردناک برای خانواده‏ها جلوگیری کرد.

فرماندار دماوند از شهرداری‏های شهرستان دماوند خواست تا در صورت امکان به استخرهایی که مسائل امنیتی و حفاظ‏کشی را رعایت نکرده‏‏اند، جواز پایان کار ندهند.

گفتنی است؛ در شهرستان دماوند حدود یک‌هزار و 500 استخر شخصی، ویلایی و کشاورزی وجود دارد که تنها 20 درصد از این تعداد حفاظ‏‌کشی نشده‏اند.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول