اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد

ضرورت انجام عملیات راهبردی و نگهداری از شبکه‌های آب شرب روستایی

معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: امروز انجام عملیات راهبردی و نگهداری از شبکه‌های آب شرب روستایی نوعی نیاز و ضرورت تلقی می‌شود.

ضرورت انجام عملیات راهبردی و نگهداری از شبکه‌های آب شرب روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن واحدی ظهر امروز در جلسه شورای فنی خراسان‌رضوی در محل استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: مسئله مهم در زندگی روزمره امروزی، نحوه استفاده از آب شرب و جلوگیری از هدرروی آن است.

وی افزود: فهرست بخش‌های راهبردی نگهداری از تاسیسات آب شرب روستایی یکی از راهکارها و راهبردهای موثر در حوزه پیشگیری از اسراف و هدرروی آب شرب است.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی از تصویب فهرست آیتم خاص راهبردی نگهداری از تاسیسات شرب روستایی خبر داد و گفت: این مصوبه به جزو بحث جلوگیری از هدرروی آب شرب، در کاهش هزینه‌ها نیز بسیار مثمرثمر است.

به گفته وی ایجاد فضای رقابتی در صرفه‌جویی مصرف آب و نظارت بر این تاسیسات از جمله وجوه امتیاز این مصوبه است.

واحدی با بیان اینکه با هدف نگهداری از تاسیسات آب شرب روستایی باید نگاه ویژه‌ای به واگذاری آن به بخش خصوصی در قالب مناقصه داشته باشیم، یادآور شد: تنها کشوری که در دنیا فهرست بها دارد ایران بوده که این فهرست فقط برای کارفرما در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: هر استان می‌تواند به تناسب شرایط و شاخصه‌های خود فهرستی از بها و موضوعات را تهیه کرده، امروز انجام عملیات راهبردی و نگهداری از شبکه های آب شرب روستایی نوعی نیاز و ضرورت تلقی می‌شود.

واحدی یادآور شد: مسئله مهم این است که فهرست موضوعات باید با شفاف‌سازی و دقت نظر اجرایی شود چرا که شفافیت دراین موضوع سبب توان بیشتر سرمایه‌گذار در انجام مناقصه و سرمایه می‌شود.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول