اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آبفای رامهرمز خبر داد

تامین آب شرب پایدار رامهرمز با تجهیز 2 حلقه چاه

مدیر اداره آبفای رامهرمز از وارد مدار شدن دو حلقه چاه به ظرفیت 8 هزار و 600 مترمکعب در شبانه روز در این شهر خبر داد.

تامین آب شرب پایدار رامهرمز با تجهیز 2 حلقه چاه

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علی درویشی اظهار کرد: با توجه به مهاجرپذیر بودن رامهرمز و افزایش جمعیت این شهر تعداد دو حلقه چاه هر کدام به ظرفیت 4 هزار و 300 مترمکعب پس از احیا و تجهیز وارد چرخه تولید آب این شهر شد.

وی هدف از تجهیز این دو حلقه چاه را پاسخگویی به نیاز آبی جمعیت رو به رشد رامهرمز و تامین آب مورد نیاز روستاهای اطراف این شهر عنوان و خاطر نشان کرد: تامین آب تاسیسات کوی آخوند که مرکز اصلی پمپاژ آب شهر رامهرمز محسوب می‌شود، تامین آب واحدهای مسکن مهر و شهرک صنعتی و همچنین تامین آب منطقه کیمه با جمعیتی بالغ بر 2 هزار خانوار از دیگر اهداف این پروژه به شمار می‌آید.

مدیر اداره آبفای رامهرمز با اشاره به اینکه برای وارد مدار شدن این چاه‌ها یک کیلومتر خط انتقال 315 م.م اصلاح شده است عنوان کرد: با افزوده شدن ظرفیت این دو حلقه چاه میزان تولید آب شهر رامهرمز به 34 هزار مترمکعب در شبانه روز ارتقا یافته است.  

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود 26 هزار و 800 مترمکعب مخازن ذخیره آب موجود تاکنون خللی در تامین آب شرب مورد نیاز مشترکان رامهرمزی ایجاد نشده و حتی آبرسانی به روستاهای حاشیه این شهر نیز به صورت 24 ساعته صورت می‌گیرد.

گفتنی است در شهر رامهرمز بیش از 22 هزار مشترک از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.  

انتهای پیام/72001/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول