اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با‌ اعتبار 3 میلیارد ریال

فرستنده دیجیتال تلویزیونی در ریگان‌ راه‌اندازی می‌شود‌

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: با صرف اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال فرستنده دیجیتال رادیویی و تلویزیونی در شهرستان ریگان‌ راه‌اندازی می‌شود‌.

فرستنده دیجیتال تلویزیونی در ریگان‌ راه‌اندازی می‌شود‌

محمد‌صادق داد‌الله‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: به دنبال درخواست‌های مکرر مردمی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرمانداری ریگان پس از سال‌ها تلاش و پیگیری فرستنده دیجیتال رادیو و تلویزیونی ریگان به زودی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه‌ ریگان هم‌مرز با استان سیستان و بلوچستان قرار دارد، ابراز داشت: یکی از ضروریات این شهرستان راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتا‌ل بود که با رایزنی‌های صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز کرمان این امر به زودی در شهرستان ریگان تحقق می‌یابد.

دادالله‌پور این اقدام را خدمتی ارزنده از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شهرستان ریگان عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این فرستنده شهر ریگان بخش گنبکی و تمام‌ مناطق شهرستان از 20 شبکه تلویزیونی و 13 شبکه رادیویی به صورت دیجیتال بهره‌مند شده‌اند.

وی میزان اعتبار هزینه شده را بالغ بر 3 میلیارد ریال دانست و بیان داشت: این کار فرهنگی مهم و ماندگار با مشارکت مردم و‌ پیگیری‌های فرمانداری ریگان تامین و اقدام شده است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان افزایش تعداد شبکه‌ها از هفت به 20 شبکه تلویزیونی و افزایش کیفیت دریافت شبکه‌ها به ویژه در روستاهای حومه ریگان را از مزایای راه‌اندازی فرستنده دیجیتال در ریگان عنوان کرد.

دادالله‌پور خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این شبکه در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان باشیم.

وی ابراز داشت: در شرایط کنونی که با توان دشمنان قسم خورده هجمه‌های فرهنگی به سمت کشور روان است، گسترش شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف کشور به ویژه شهرهای کوچک که از امکانات کمتری برخوردار هستند، ضروری به نظر می‌رسد، زیرا این مهم سبب کاهش گرایش مردم به ماهواره شده و اعتقادات خانواده‌ها و بنیان آنان همچنان مستحکم باقی می‌ماند. 

انتهای پیام/80014/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول