اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از فرستنده دیجیتال در راور

فرماندار راور گفت: فرستنده دیجیتال شهرستان راور با همت و تلاش مسئولان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از فرستنده دیجیتال در راور

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: به دنبال درخواست‌های مکرر مردمی پس از سال‌ها تلاش و پیگیری فرستنده دیجیتال راور با همت و تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان راور به بهره‌برداری رسید.

وی این اقدام را خدمتی ارزنده از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شهرستان راور بیان کرد و افزود: با راه‌اندازی این فرستنده شهر راور و روستاهای حومه از 20 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی به صورت دیجیتال بهره‌مند شده‌اند.

شریفی میزان اعتبار هزینه شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال دانست و بیان داشت: این کار فرهنگی مهم و ماندگار با مشارکت شرکت ملی مس ایران و با پیگیری‌های نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری راور تامین و اقدام شده است.

فرماندار راور افزایش تعداد شبکه‌ها از شش شبکه به 20 شبکه تلویزیونی و افزایش کیفیت دریافت شبکه‌ها به ویژه در روستاهای حومه شهرستان را از مزایای راه‌اندازی فرستنده دیجیتال در راور عنوان کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این شبکه در بخش کوهساران و دهستان‌های فیض‌آباد، طرز و گوجهر نیز باشیم.

وی ابراز داشت: در شرایط کنونی که با توان دشمنان قسم خورده هجمه‌های فرهنگی به سمت کشور روان است، گسترش شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف کشور به ویژه شهرهای کوچک که از امکانات کمتری برخوردار هستند، ضروری به نظر می‌رسد، زیرا این مهم سبب می‌شود، گرایش مردم به ماهواره کاهش پیدا کند و اعتقادات خانواده‌ها و بنیان آنان همچنان مستحکم باقی بماند.

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول