اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال گسترده مردم

ترم پائیزه کارگاه نمایشنامه‌‎نویسی و بازیگری در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: کلاس آموزشی دو رشته نمایشنامه‌نویسی و بازیگری در همدان برگزار شد که به علت استقبال گسترده شهروندان، ترم پائیزه کارگاه‌ها نیز برگزار می‌شود.

ترم پائیزه کارگاه نمایشنامه‌‎نویسی و بازیگری در همدان برگزار می‌شود

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری آزمون کلاس‌های آموزش تئاتر در شهریور ماه خبر داد و افزود: این کلاس آموزشی در دو مقطع خردسالان و بزرگسالان در دو سطح کلاس و کارگاه و در دو رشته نمایشنامه‌نویسی و بازیگری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پس از کلاس‌ها آزمون این دوره برگزار می‌شود، افزود: کارگاه نمایشنامه‎نویسی و بازیگری به با استقبال زیادی مواجه شد که قرار شد ترم پائیزه نیز برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان داشت: این آموزش‌ها در قالب آموزش‌های آکادمیک و دروس تئوری و عملی است که با هم آموزش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق آئین‌نامه بازیگری در استان همدان، افرادی که در دوره تخصصی شرکت نکرده باشند، نمی‌توانند در هیچ گروهی عضو شوند.

بیات در پایان یادآور شد: کسانی که در این آموزش‌ها شرکت نکردند، اگر بخواهند بازیگر شوند باید سه دوره جزو عوامل اجرایی گروه‌های نمایش باشند و یا مدرک مرتبط با کاردانی به بالا را داشته باشند.

انتهای پیام/89003/ط10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول