اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

قرعه‌کشی لیگ برتر اشتباه است/ با توصیه بازیکنان سرمربی نشدم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه به توصیه هیچ بازیکنی سرمربی گیتی‌پسند نشدم، گفت: کار کمیته فوتسال در مورد برگزاری بازی‌های تیم‌های همشهری در هفته‌های ابتدایی لیگ صحیح نیست.

قرعه‌کشی لیگ برتر اشتباه است/ با توصیه بازیکنان سرمربی نشدم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا لک ظهر امروز در نشست خبری که در هتل آسمان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من یک مربی حرفه‌ای بوده و جزو مربیانی هستم که پیشنهادات بسیاری داشتم، اما با توجه به برنامه‌ای که به مسئولان باشگاه گیتی‌پسند دادم در نهایت تصمیم گرفتم به عنوان سرمربی این باشگاه به کارم ادامه دهم.

وی با بیان اینکه احساس کردم می‌توانم کارهایی را برای این تیم انجام دهم، تصریح کرد: در این باشگاه تنها به دنبال نتیجه‌گیری نیستم، کسانی که در گذشته کار من را دیده‌اند، تأثیراتم را در تیم‌ها ‌مشاهده کرده‌اند.

وی افزود: از وضعیت موجود گیتی‌پسند راضی هستم و با تمام مشکلاتی که این باشگاه دارد بدون مسائل حاشیه‌ای مشغول انجام کارم هستم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در ادامه به حضور گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و اذعان داشت: این رقابت‌ها شرایط خاص خودش را دارد و به دلیل اینکه در سطح ملی در سال جاری رقابت‌های خاصی را نداریم، تمام تیم‌ها با تمام قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی تأکید کرد: تیم‌های باشگاهی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا علاوه بر اینکه ‌از بازیکنان ملی‌پوش سود می‌برند از بازیکنان بسیار خوب خارجی نیز برخوردارند که سطح مسابقات را بسیار بالا می‌برند و این کار ما را در این جام بسیار دشوار می‌کند، البته ما هم بازیکنان خوبی داریم که می‌توانیم قدم‌های خوبی را برای فوتسال ایران برداریم.

لک با اشاره به مسائل تبانی که در فوتسال ایران مطرح است، تاکید کرد: نظارت صحیح از سوی فدراسیون، تدوین قوانین محکم انضباطی و برخورد جدی با خاطیان می‌تواند اتفاقات تلخ تبانی را از روی دوش فوتسال ایران بردارد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه کار کمیته فوتسال در مورد برگزاری بازی‌های تیم‌های همشهری در هفته‌های ابتدایی لیگ صحیح بود یا خیر؟ اضافه کرد: این نوع قرعه کشی نشان می‌دهد که ما خودمان هم به خودمان اطمینان نداریم و به اعتقاد من به هیچ عنوان هم کار درستی نیست.

وی با اشاره به بازیکنان گیتی‌پسند تصریح کرد: نگهداری تیمی که مهره‌های ملی‌پوش بسیار دارد سخت است و من هم سعی می‌کنم تیم را به شرایط خوبی برسانم.

وی با اشاره به قهرمانی دو فصل گذشته گیتی‌پسند و شایعات تبانی در این مورد گفت: هنوز هم اعتقاد دارم قهرمانی دو فصل پیش از آن تیم شهید منصوری بود و قهرمان واقعی این تیم بود و هیچ‌گاه از این حرف خودم عقب نشینی نمی‌کنم و باید بگویم در اصل من دو قهرمانی با تیم شهید منصوری آوردم.

لک با اشاره به کنار گذاشته شدنش از تیم ملی از سوی مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، ابراز کرد: این مطلب تاکنون به طور رسمی به من گفته نشده است و خودم هم از رسانه‌ها شنیدم، اما به من گفته شده که از بین دو تیم ملی و باشگاهی یکی را باید انتخاب کنم.

وی ادامه داد: زمانی که در تیم ملی بودم با سرمربی تیم ملی آقای خسوس و رئیس کمیته فوتسال جلسه‌ای در این خصوص گذاشتم و آنها گفتند می‌توانم در باشگاه هم کار کنم اما در حال حاضر به‌صورت محترمانه از من خواسته شده که از تیم ملی جدا شوم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: زمانی که به عنوان مربی در تیم ملی بودم در تورنمنت‌های مختلف نتایج خوبی را  کسب کردیم و اعتقادی به این قضیه ندارم که مربی تیم ملی نمی‌تواند در باشگاه هم کار کند و خسوس هم از این اتفاق بسیار ناراحت است و حتی حاضر نشده تاکنون با مربی دیگری کار کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حضور شما در اصفهان به دلیل توصیه برخی بازیکنان این تیم از جمله محمد کشاورز صورت پذیرفته است یا خیر؟ تأکید کرد: 40 تا 50 روز طول کشید تا من به‌عنوان سرمربی این تیم مشغول به کار شدم و به هیچ عنوان توصیه هیچ بازیکنی نبوده که من سرمربی این تیم بشوم و قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا این تیم دچار مسائل حاشیه‌ای نشوم.

لک با اشاره به برنامه‌های آماده سازی تیمش برای جام باشگاه‌های آسیا ابراز داشت: دو دسته بازیکن داشتیم یکی آنهایی که ملی پوش بودند و دسته دیگر بازیکنانی که از شرایط تمرینی مدت زیادی به دور بودند و برنامه‌ای را برای آمادگی و هماهنگی این بازیکنان پیاده کردیم علاوه بر این اردویی را در کیش و دو بازی دوستانه نیز انجام دادیم و در این هفته نیز همین کار را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به دروازه‌بان‌های تیمش بیان داشت: سپهر محمدی دروازه‌بان ملی‌پوش ما است، اما گلری هم که من از شهید منصوری به تیم آوردم بازیکن جوان و آینده‌داری است و فاصله چندانی میان او و محمدی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سئوال که آیا حمید یوسفی و مهرداد جابری از سوی شما از این تیم کنار گذاشته شدند یا خیر؟ اذعان کرد: این بازیکنان خودشان در تمرینات تیم شرکت نکردند و قصد نداشتند دیگر با باشگاه همکاری داشته باشند اما در عین حال باید بگویم من چندین بازیکن را نیز از تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان به تیم اصلی گیتی پسند آوردم که همگی بومی خود اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه اختلاف زیادی با تیم‌های بزرگ دنیا از لحاظ امکانات داریم، تصریح کرد: شرایط اردویی تیم ملی به هیچ عنوان مناسب نیست و لازم است که امکاناتمان در حد تیم‌های بزرگ دنیا برسد.

لک با اشاره به جدایی افضل از این تیم ادامه داد: من هم شنیده‌ام که برخی بازیکنان این مربی را نخواسته‌اند اما خوشبختانه قالب بازیکنانی را که من با آنها کار می‌کنم را به خوبی می‌شناسم و قول می‌دهم مسائل حاشیه‌ای در تیم من جایی نداشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: بالای 95 درصد بازیکنانمان شرایط مطلوبی برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا دارند.

انتهای پیام/63020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول