اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبر داد

فراخوان عمومی برای واگذاری زمین در شهرک کشاورزی زنجان

مدیرکل دفتر امور امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: فراخوان عمومی برای ثبت‌نام بعد از فراهم شدن زیرساخت‌های شهرک تولیدی کشاورزی بانوان انجام می‌شود.

فراخوان عمومی برای واگذاری زمین در شهرک کشاورزی زنجان

آذر آوازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کلنگ‌زنی شهر کشاورزی بانوان در زنجان اظهار داشت: این شهرک در پشت دانشکده کشاورزی قرار دارد.

وی مساحت شهرک تولیدی کشاورزی بانوان را 32 هکتار اعلام کرد و افزود: این شهرک در 170 قطعه یک‌هزار تا 2 هزار و 500 متری قطعه‌بندی شده است.

مدیرکل دفتر امور امور بانوان و خانواده استانداری زنجان به تخصیص 500 میلیون تومان توسط استانداری زنجان به شهرک تولیدی کشاورزی اشاره و تصریح کرد: این مبلغ برای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز این شهرک هزینه می‌شود.

وی حفر چاه را از اولویت‌های ایجاد شهرک تولیدی کشاورزی عنوان و اضافه کرد: این شهرک با توجه به شرایط خاص بانوان در مرحله نخست باید یک حصار و نگهبانی داشته باشد.

آوازه با اشاره به پذیرش درخواست متقاضیان داشتن زمین در شهرک تولیدی کشاورزی بانوان زنجان تصریح کرد: فراخوان عمومی برای ثبت‌نام بعد از فراهم شدن زیرساخت‌های شهرک کشاورزی انجام می‌شود.

وی به تعداد زیاد فارغ‌التحصیلان دانشکده کشاورزی زنجان اشاره و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود، متقاضیان دریافت زمین در شهرک تولیدی کشاورزی بانوان زنجان زیاد باشند.

مدیرکل دفتر امور امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: هنرآموزان زیادی هم در فنی و حرفه‌ای دوره‌های مختلف رشته‌های مختص کشاورزی را گذرانده و خواهان دریافت زمین در شهرک کشاورزی بانوان هستند.

وی منطبق بودن کار کشت و کار را با روحیات بانوان از جمله دلایل رغبت بانوان برای فعالیت در این عرصه عنوان کرد و گفت: عدم الزام برای حضور در ساعات کاری خاص در محل کار و همچنین امکان‌پذیر بودن همراه داشتن کودکان از دیگر دلایل تمایل بانوان برای فعالیت در کشاورزی است.

آوازه با بیان اینکه انجام فعالیت‌های مربوط به زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک تولیدی کشاورزی بانوان طی دو ماه قابلیت اجرایی دارد، ادامه داد: به محض حل مشکل آب این شهرک عملیات زیرساخت‌سازی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول