اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 151 پروژه در شهرستان هیرمند/ بیشترین پروژه‌ها در بخش کشاورزی است

فرماندار هیرمند گفت: در هفته دولت امسال 151 پروژه در بخش‌های مختلف مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 151 پروژه در شهرستان هیرمند/ بیشترین پروژه‌ها در بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، سلطانعلی دهمرده اظهار داشت: با توجه به اینکه توسعه بخش کشاورزی در هیرمند می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، بخشی از نیاز سیستان و بلوچستان و دیگر استان‌های کشور به محصولات باغی و زراعی را تأمین کند، تعداد 41 مورد از پروژه‌های یادشده به حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و پرورش ماهی اختصاص دارد.

فرماندار هیرمند بیان کرد: 12 هزار و 367 میلیون ریال اعتبار برای راه‌اندازی پروژه‌های کشاورزی در شهرستان هیرمند هزینه شده است.

دهمرده با تأکید بر ایجاد فضاهای ورزشی با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان، افزود: یک باب سالن ورزشی چند منظوره با پنج هزار و 191 میلیون ریال اعتبار در هیرمند ساخته شده است که با بهره‌برداری آن بخشی از کمبود فضای ورزشی در این شهرستان رفع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت جاده روستایی و احداث چهار دهانه پل فلزی پایه بتنی با 15 هزار میلیون ریال اعتبار از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان هیرمند است.

وی متذکر شد: همچنین بهره‌برداری از90 پروژه اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی و طرح‌های کوچک زودبازده، هفت ساختمان آموزشی سه تا پنج کلاسه در پنج روستا و احداث مسکن روستایی در سطح شهرستان از دیگر طرح‌های شاخص آماده افتتاح به مناسبت هفته دولت است.

فرماندار هیرمند در پایان اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال پایدار، رفاه و آسایش عمومی مردم هیرمند بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/75004/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول