اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد

اختصاص اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به ساخت دانشکده کشاورزی در اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به ساخت دانشکده کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به ساخت دانشکده کشاورزی در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان اهر، منطقه ارسباران را دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی با نخبگان برتر علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی و ورزشی برشمرد و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در تحقق خواسته‌ها و حمایت عملی از آنها تلاش مضاعف کنیم.

وی، توسعه ارتباطات جاده‌ای و ریلی را برای رونق منطقه و شهرستان مهم ارزیابی کرد و افزود: با پیگیری انجام شده اجرای بزرگراه اهر ـ تبریز از سرعت مناسبی برخوردار است و از دو طرف اهر به تبریز و تبریز به اهر در حال انجام است و با تلاش‌هایی که شده 45 میلیارد ریال در بودجه 92 لحاظ شد، و پیگیر هستیم 100 میلیارد ریال نیز به اعتبارات بزرگراه اهر – تبریز افزوده شود که در اجرای این پروژه عظیم ملی تسریع شود.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص ایجاد خط ریلی راه‌آهن برای منطقه اهر گفت: رونق اقتصادی این شهرستان در گرو ارتباطات مناسب به خصوص بزرگراه و خط راه آهن است که در این خصوص تلاش‌ها و مذاکراتی با مسئولان راه آهن جمهوری انجام پذیرفته و عملیات مطالعاتی راه‌آهن سراب - بستان‌آباد، هریس ـ اهر موافقت ضمنی حاصل شده که امیدواریم با تحقق این امر بتوانیم گامی در توسعه ارتباطات منطقه که پیش زمینه رونق اقتصادی منطقه است برداریم.

فلاحی‌باباجان گفت: برای اشتغال پایدار در منطقه مذاکراتی در بحث رأی اعتماد به وزیر نفت در خصوص ایجاد واحدی از پتروشیمی در این شهرستان انجام شده که امیدواریم در دولت تدبیر و امید بحث توسعه، عمران و اشتغالزایی مناطق کمتر توسعه یافته مورد توجه جدی قرار گیرد و این شهرستان نیز از این خوان گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت یازدهم بهره‌مند شود.

اختصاص اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به ساخت دانشکده کشاورزی

این نماینده مجلس همچنین از اختصاص اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به ساخت دانشکده کشاورزی این شهرستان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با تسریع در عملیات اجرایی و اختصاص اعتبارات بیشتر در کمترین زمان ممکن این دانشکده در ساختمان ملکی خود مستقر و اساتید و دانشجویان از فضای مناسب رفاهی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/60001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول