اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ظرفیت بالای کشاورزی در ایران/تولید فکر مبنای کار مسئولان باشد

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: ظرفیت کشاورزی در کشور بالا است، آنچه در این کشور به آن توجه نمی‌شود تولید فکر است از این‌رو مسئولان امر باید تولید فکر کنند و کلیه برنامه‌ها بر مبنای فکر و اندیشه باشد.

ظرفیت بالای کشاورزی در ایران/تولید فکر مبنای کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام محمدتقی توکلی ظهر امروز در گردهمایی روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی منطقه پنج کشور اظهار کرد: کشاورزی از مسائلی است، که قدمت و تاریخ آن از صنعت عظیم‌تر و بلندتر است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که زراعت، تولیدات، و کشاورزی همه دست‌ به دست هم دادند تا اقتصاد جامعه را درست کنند، گفت: آنچه که می‌تواند امنیت اقتصادی جامعه را نهادینه کند کشاورزی است.

توکلی در ادامه اذعان کرد: کشاورزی نقش محوری در اقتصاد دارد و با رعایت شئونات اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی؛ نظام مهندسی کشاورزی و تعاونی‌ها باید در خدمت کشاورزی باشند تا محصولاتی سالم به بازار و سفره‌های مردم عرضه شود.

این مسئول فرهنگی و مذهبی در سازمان جهاد کشاورزی بیان داشت: اگر مساله کشاورز، کشاورزی و زراعت را ساماندهی کنیم بسیاری از مشکلات نسبت به گذشته بهتر می‌شود و می‌توان به نسبت کشاورزی خوبی داشته باشیم.

توکلی در ادامه اذعان کرد: با توجه به اینکه کشاورزی ایران به نسبت جهانی نرسیده؛ با این وجود باید کشاورزی ایران را در مسیری حرکت دهیم که اگر یک سال در بخش کشاورزی تحریم شدیم به گونه‌ای باشم که نیاز به وارد کردن محصولات خارجی نداشته باشیم، از این‌رو باید به کشاورزی در راستای توسعه و ارتقاء آن توجه ویژه شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران اسلامی در بحرانی‌ترین شرایط توانست مشکلات را برطرف کند که در دوران جنگ با مدیریت جهادی توانستیم شگفت‌آفرینی کنیم و بر دشمنان پیروز شویم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در زمان تشکیل در روزهای آغازین سازندگی را مدنظر قرار داد که در گذشته نه‌ تنها فرهنگ این مرز و بوم را خراب کردند بلکه کشاورزی آن را نیز فلج و خراب کردند.

توکلی به ظرفیت موجود کشاورزی در ایران اشاره کرد و گفت: ظرفیت کشاورزی در کشور بسیار بالا است، آنچه که در این کشور به آن توجه نمی‌شود و نداریم تولید فکر است، از این‌رو مسئولان امر باید تولید فکر کنند و کلیه برنامه‌ها بر مبنای فکر و اندیشه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که اگر کشاورزی ایران به خودکفایی برسد در سطح جهانی تبلیغ می‌شود که ایران بی‌نیاز است، تصریح کرد: باید فکری کنیم که اگر روزی نفت از ما خریداری نکردند با کشاورزی در داخل کشور سر پای خود بایستیم.

این مسئول تاکید کرد: کلیه مسئولان در راستای توسعه و ارتقاء بخش کشاورزی مسئول هستند و این امر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مساله کشاورزی در نظام اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است که این اهمیت بر امنیت غذایی مردم در بخش کشاورزی بر می‌گردد.

انتهای پیام/82011/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول