اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 44 طرح کشاورزی و تولیدی در ملایر

مدیر جهاد کشاورزی ملایر از افتتاح 44 طرح کشاورزی و تولیدی همزمان با هفته دولت در ملایر خبر داد.

بهره‌برداری از 44 طرح کشاورزی و تولیدی در ملایر

نبی‌الله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر از نظر ظرفیت‌های کشاورزی و تولیدی در جایگاه خوبی در استان و کشور قرار دارد اظهار داشت: طی سال‌های اخیر کم شدن منابع آب‌های زیرزمینی برای کشاورزان مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی بیان کرد: جهادکشاورزی شهرستان ملایر در راستای رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به کشاورزان در روستاها همه ساله با اعتباراتی که در اختیار دارد اقدامات خوبی را به کشاورزان در روستاها ارائه می‌دهد.

مدیر جهادکشاورزی ملایر افتتاح طرح‌های تولیدی و کشاورزی را از جمله این اقدامات برشمرد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های کشاورزی در مناطق روستایی است.

وی در ادامه از افتتاح 44 طرح تولیدی و کشاورزی همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: کل اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح 25 میلیارد و 604 میلیون ریال است.

احمدی این طرح‌ها را شامل آبیاری بارانی و قطره‌ای در 13 روستای شهرستان ملایر و انتقال آب در 10 روستای این شهرستان برشمرد.

وی همچنین از افتتاح دو واحد تولیدی تن ماهی و بسته‌بندی حبوبات در شهرک‌های صنعتی سامن و شوشاب شهرستان ملایر در هفته دولت خبر داد و گفت: این دو واحد تولیدی برای 30 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

مدیر جهادکشاورزی ملایر در ادامه از افتتاح سه واحد پرورش زنبور عسل و سه واحد گاو شیری خبر داد و گفت: این واحدها نیز برای 26 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی از بهره‌برداری دو واحد گوساله‌پرواری با میزان اشتغالزایی هفت نفر در ملایر خبر داد و گفت: همچنین 11 واحد بره‌پرواری نیز در هفته دولت در ملایر افتتاح می‌شود که برای 11 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

احمدی در پایان میزان اشتغالزایی تعداد طرح‌های تولیدی و کشاورزی در ملایر را 98 نفر عنوان کرد و افزود: تسهیلات این طرح‌ها که از طرح‌های مصوب سال 90 و 91 بوده از اعتبارت ملی، استانی و آورده شخصی تامین شده است.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول