اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 177 پروژه کشاورزی در همدان

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از افتتاح 177 پروژه در بخش کشاورزی به مناسبت هفته دولت در استان همدان خبر داد.

افتتاح 177 پروژه کشاورزی در همدان

علیرضا رنجبرضرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت 177 پروژه کشاورزی در بخش‌های آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و تعاون روستایی و... افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه، بالغ بر 246 هزار میلیون ریال است، افزود: 52 پروژه در حوزه آب و خاک، 103 پروژه در حوزه تولیدات دامی، سه پروژه در حوزه تولیدات گیاهی ، 12 پروژه در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، پنج پروژه در حوزه تعاون روستایی و منابع طبیعی و دو پروژه در حوزه عشایری افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان با اشاره به اینکه در حوزه آب و خاک پروژه‌هایی در بخش‌های آبیاری تحت فشار، لوله‌گذاری و مرمت و احیاء قنات به بهره‌برداری می‌رسد میزان اشتغال ایجاد شده از این طریق را 68 مورد خواند.

وی با بیان اینکه تعداد 103 پروژه در بخش تولیدات دامی افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: افتتاح واحدهای تولیدی پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ گوشتی، گوساله‌پرواری، گاو شیری، دامداری‌های کوچک روستایی و پرورش ماهی با اشتغالزایی برای 206 نفر از جمله این پروژه‌ها است.

رنجبرضرابی بیان داشت: سه پروژه قابل افتتاح در بخش تولیدات گیاهی شامل احداث باغ میوه، گلخانه سبزی و صیفی و شرکت مکانیزاسیون است که برای 16 نفر اشتغالزایی داشته است.

وی تعداد پروژه‌های حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی را 12 پروژه خواند و ادامه داد: در این راستا نیز برای 80 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان پروژه تعاون روستایی را شامل دو سردخانه و فروشگاه تعاونی با ایجاد اشتغال برای هشت نفر و در حوزه منابع طبیعی را شامل افتتاح سه سیل‌بند رسوب‌گیر دانست و ابراز داشت: در حوزه راه عشایری نیز 12 پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/89024/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول