اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

47 پروژه در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار سربیشه با بیان اینکه 47 پروژه در شهرستان سربیشه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 263 میلیون ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

47 پروژه در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری می‌رسد

غلامرضا حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرها و روستا‌های شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید رجائی و شهید باهنر در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از سه پروژه ‌آبرسانی در سربیشه

فرماندار سربیشه با بیان اینکه تعداد 47 پروژه در شهرستان سربیشه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اعتباری بالغ بر 32 میلیارد و 263 میلیون ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌های آموزشی، برق‌رسانی، توسعه شهری و روستایی، راه‌سازی، فرهنگی، مذهبی، کشاورزی، گردشگری و ورزشی می‌شود.

وی از بهره‌برداری سه پروژه آبرسانی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مجتمع آبرسانی پخت با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

هزینه‌کرد 714 میلیون تومانی پروژه آبرسانی اسفزار

فرماندار سربیشه با بیان اینکه در هفته دولت مجتمع آبرسانی درح نیز افتتاح می‌شود، اضافه کرد: برای راه‌اندازی این پروژه اعتباری بالغ بر 290 میلیون تومان هزینه شده است.

حسین‌پور ادامه داد: همچنین در هفته دولت مجتمع آبرسانی اسفزار با هزینه‌کرد بالغ بر 714 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از احداث خط دو مداره تامین برق شهرک صنعتی مود با اعتباری بالغ بر 162 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی زیدر

فرماندار سربیشه اذعان داشت: زمین چمن مصنوعی زیدر در هفته دولت افتتاح می‌شود که برای احداث این پروژه 207 میلیون تومان هزینه شده است.

حسین‌پور یادآور شد: به مناسبت هفته دولت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر‌ها و روستاهای شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول