اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان / 17

استواری انقلاب مرهون بصیرت ملت همیشه در صحنه است

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22بهمن را ستود و گفت: انقلاب استواری خود را مرهون بصیرت ملت همیشه در صحنه است.

استواری انقلاب مرهون بصیرت ملت همیشه در صحنه است

غلامرضا حسین‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند مستقر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با بیان این‌که ملت ایران آزادی و شادابی خود را مدیون امام راحل و انقلاب اسلامی می‌داند، اظهار داشت: انقلاب نیز استواری خود را مرهون بصیرت این ملت همیشه در صحنه است.

وی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت همزمان در روستاهای پرجمعیت و شهر مود این شهرستان خبر داد و افزود: بر اساس خبرهای دریافتی در تمام این مناطق حضور شهروندان نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر گزارش شده است.

ایران اسلامی الگوی جهان اسلام است

فرماندار سربیشه با اشاره به تأثیرات راهپیمایی 22 بهمن در معادلات جهانی گفت: حاصل تمام تهدیدها و توطئه‌های دشمنان ایجاد تحولات بزرگ علمی و دستیابی به فنون روز دنیا توسط دانشمندان انقلاب اسلامی است.

حسین‌پور تصریح کرد: امروز ملت ایران، جهان را با حضور و اتحاد خود متحیر کرده و دشمنان از این تعجب و تحیر خود نابود می‌شوند.

وی ایران اسلامی را الگوی جهان اسلام خواند و افزود: انقلاب و جمهوری اسلامی یک الگوی مناسب دینی و اسلامی برای دنیا به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/2248/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول