اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد

رشد 12 درصدی تعهد اشتغال در سربیشه

فرماندار سربیشه گفت: تعهد اشتغال در سربیشه با رشد 12 درصدی به یک‌هزار و 123 نفر رسید.

رشد 12 درصدی تعهد اشتغال در سربیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلام‌رضا حسین‌پور ظهر امروز در جمع کارگران، مهندسان و مدیران کارخانه اکسید منیزیم، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: کارگران از جمله مهم‌ترین اقشار سخت‌کوش، پر تلاش و زحمتکش جامعه اسلامی هستند که نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در اقتصاد دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به وسیله کشورهای صنعتی و غربی تحریم اقتصادی شده تا دست نیاز به سوی آنها دراز کند، ادامه داد: ولی با همت کارگران و سایر دست‌اندرکاران و با توجه به تمامی مشکلات پیشرو این ملت آزادی‌خواه، متفکر، مؤمن و انقلابی با همکاری و همدلی به سوی استقلال پیشرفت و دست اجانب و بیگانگان را از کشور قطع کرد.

تامین مواد اولیه کارخانه مواد نسوز از منابع داخلی

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه ملت ایران به هیچ وجه دست ذلت به سوی بیگانگان دراز نمی‌کند، تصریح کرد: کشور ما با تامین نیازهای داخلی خود قطع وابستگی را به تمامی کشورهای سلطه‌طلب و استکبار اعلام می‌کند.

حسین‌پور یادآور شد: با وجود بحران‌های چند سال اخیر در کشورهای اروپایی، صنعتی و بیکار شدن اکثر نیروهای انسانی در آن کشورها، دولت نهم و دهم  گام‌های مهم و ارزنده برای اشتغال و مسکن برداشته است و این مهم از اهداف و آرمان‌های دولت نهم و انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مواد اولیه کارخانه تهیه و تولید مواد نسوز از منابع داخلی منطقه است، اذعان داشت: این کارخانه پس از فرآوری نوع خاصی از مواد معدنی را تولید می‌کند که در کشور کم‌نظیر است.

تقدیر از 18 کارگر نمونه سربیشه

فرماندار سربیشه افزود: با توجه به اینکه این مواد معدنی خاص سبب تأمین و تولید بخش عمده‌ای از نیاز داخلی کشور است باید همه مسئولان توجه ویژه‌ای به این کارخانه و صنعت از این قبیل در کشور داشته باشند تا در آینده نزدیک هیچ وابستگی به تولید و تأمین این مواد به بیگانگان نداشته باشیم.

حسین‌پور با اشاره به اینکه در سال گذشته اشتغال تعهد شده در سربیشه یک‌هزار و 7 نفر بوده است، متذکر شد: که این میزان تعهد با 12 درصد افزایش به حدود یک‌هزار و 123 نفر رسیده است.

وی از اشتغال 200 نفری در کارخانه تهیه و تولید مواد نسوز خبر داد و اضافه کرد: این نیروها در چهار شیفت‌کاری مشغول کار هستند.

در پایان از 18 نفر از کارگران نمونه این کارخانه با اهداء جوایز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/69010/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول