اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

قدس امسال پیام امام (ره) را زنده‌تر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: قدس امسال پیام امام (ره) را زنده‌تر کرد.

قدس امسال پیام امام (ره) را زنده‌تر کرد

غلامرضا حسین‌پور در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار کرد: وضعیت سوریه، بحرین، مصر و میانمار در گفتمان روز جهانی قدس امسال تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: روز قدس تنها مختص قدس نیست و تنها قدس را شامل نمی‌شود بلکه روز مبارزه، اعلام انزجار و عدالت‌خواهی تمامی مسلمانان و مظلومان جهان از استکبار و استبداد است.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه روز قدس امسال پرشورتر، پرمغزتر و پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در سربیشه برگزار شد، تصریح کرد: اتفاقاتی که در دنیا به ویژه در جهان اسلام از روز قدس سال گذشته تا به امروز رقم خورده است خود دلیلی بر باشکوه‌تر و پرمحتواتر برگزار شدن روز جهانی قدس امسال است.

حسین‌پور ادامه داد: مسائل و وضعیت سوریه، بحرین، مصر و میانمار و در مجموع بیداری اسلامی در منطقه در گفتمان روز جهانی قدس امسال تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: بزرگ کردن مقاومت مسلمانان و اینکه چرا آنها این همه مدت در برابر ظلم حاکمان دست نشانده خود و ستم استکبار جهانی مقاومت کرده و امروز هم در زمینه بیداری اسلامی در برابر تمام دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی می‌کنند، در سطح بین‌المللی بسیار مهم است که به این مهم در روز جهانی قدس به طور ویژه توجه شد.

فرماندار سربیشه گفت: در روز جهانی قدس باید سعی کنیم پیام امام (ره) را زنده‌تر کنیم و بدانیم که روز قدس مختص به قدس نیست و باید به تمامی مسلمانان و مظلومان دنیا و جهان اسلام در این روز توجه شود و باید تمام مظلومان عالم را از چنگ مستکبران و ستمگران نجات دهیم.

حسین‌پور تصریح کرد: در روز جهانی قدس تمامی مسلمانان باید اعلام انزجار و خشم خود را نسبت به استکبار و رژیم صهیونیستی نشان داده و حتی برای حمایت از تمام مظلومان غیر مسلمان جهان نیز هم‌صدا و متحد شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول