اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان پاکدشت با جمعی از آزادگان سرافراز دفاع مقدس دیدار کردند

تاجیک: آزادگان یادگاران همیشه جاوید هستند

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: آزادگان یادگاران همیشه جاوید و فراموش نشدنی دفاع مقدس بوده که باعزت و سرافرازی از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

تاجیک: آزادگان یادگاران همیشه جاوید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، همزمان با ایام سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه پاکدشت، عین‌اله تاجیک معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت به‌همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعدادی از آزادگان سرافراز و غرور آفرین هشت سال دفاع مقدس دیدار و آنان را مورد تکریم قرار دادند.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت از جانبازان و آزادگان به‌عنوان اسوه و نمونه‌های بارز از صبر و استقامت یاد کرد و گفت: جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی سند عینی فداکاری ملت ایران در سال‌های دفاع مقدس هستند که درس فداکاری و ایثار را به جامعه اسلامی آموختند.

تاجیک اضافه کرد: دیدار با جانبازان و آزادگان افتخارآفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا، مایه افتخار و برای مسولان یک وظیفه است و هیچ خدمت و سعادتی برتر از خدمت به چنین مردان پر افتخار و بزرگ نیست.

این مقام مسئول آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه مصائبی که بر آزادگان گذشت را مورد تاکید قرار داد و گفت: نسل جوان نباید نسبت به شهدا، رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس بیگانه باشند بلکه لازم است خاطرات به جای مانده از آنان به نسل جوان انتقال یابد تا این ایثار و از خود گذشتگی در اذهان آنان به‌عنوان الگو و سرمشق نهادینه شود.

در پایان این دیدارها با اهداء لوح سپاس از آزادگان سرافراز تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول